Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Vrouwlief: seg, mooie kleur velgen, maar gaat dat passen in combinatie met chroom, piano zwart ( grille word nog gewrapped ) en wit?

Manlief: euh............ :pieker::pieker::pieker:
 

JeSko

Forumguru
Haha jawel hoor ze kwam zelf met bepaalde zaken af, velgen heb ik voor mijn feestdagen gekregen, samen met de wrap van de grille en onderste chroomstrip in de bumper ( is enkel uitgesteld door Corona) , en velgrandbeschermers, en binnenkort mag ik langs bij Carglass, 300 euro om alle ramen nog een tint donkerder te zetten. :D
 

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat die afwijkende velgkleur wel eens een fraai accent kan worden, maar dan moet je misschien wel afscheid nemen van het chroom. Behalve alle variaties van Alloygators, kun je ook nog kijken naar bijvoorbeeld Rimsavers (in 10 verschillende kleuren) en die zijn veel goedkoper. Mijn inschatting is dat zwarte velgbeschermers het mooiste zijn: die vallen weg tegen de zwarte banden, een andere kleur zal nooit 100% matchen met de velgkleur, en een totaal afwijkende kleur velgbescherming geeft een veel te bont geheel.
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Denk het ook, ga ze zowiezo in deze kleur monteren, en ga het dan bekijken, het chroom kan ik dan nog altijd compleet deleten. Rimsavers kende ik nog niet, is inderdaad een stuk goedkoper! En inderdaad het worden zwarte beschermers, daar was ik al uit :jaja:
 

leon-cupra

Forumguru
Haha jawel hoor ze kwam zelf met bepaalde zaken af, velgen heb ik voor mijn feestdagen gekregen, samen met de wrap van de grille en onderste chroomstrip in de bumper ( is enkel uitgesteld door Corona) , en velgrandbeschermers, en binnenkort mag ik langs bij Carglass, 300 euro om alle ramen nog een tint donkerder te zetten. :D
Mooie vooruitzichten dan. Gaat knap worden.:jaja:
Spijtig dat we hier in BE de voorste ramen niet mogen tinten é. Verschil tussen achter en voor gaat duidelijker worden é
 

JeSko

Forumguru
Bedankt @Malinwa :D !

@s-line & @Desperado & @Kanerr

Ze komen er toch op, er is geen ander alternatief, de meeste mensen wonen niet zoals ik woon, met name enkel parkeergelegenheid voor het eigen huis met heel hoge borduurs, ik heb ook nog nooit een velg beschadigd tijdens het rijden of parkeren, alleen aan mijn eigen woonst. Zelfs met spiegelkanteling blijft het tricky, omdat de auto zo nipt tegen de rand moet staan omdat hij anders te ver op de weg staat. Mijn Peugeot zette ik eerst altijd lichtjes op de stoeprand, tot de flikken er een boete voor schreven, nadien zette ik de auto wat verder van de rand en rijden ze hem aan gort. Als ik binnen enkele jaren verhuis gaan de beschermers er af, dan heb ik hopelijk een huis met eigen oprit en garage. Combinatie hoge stoeprand en smalle parkeerplekken is vroeg of laat altijd prul, en ga ik ens niet in de fout, is het de vrouw wel.

Dat is spijtig ja @leon-cupra , maar gaat wel dikker staan.
 

JeSko

Forumguru
Breder dan 225? Loopt dat niet aan? Velg is 8.5 J, dan heb ik al een serieuze band nodig lijkt me...
 

Kanerr

Forumguru
Ik snap je punt maar zelfs met de meest idiote parkeerplekken heb ik nog geen last. Gewoon kwestie van oefenen en als je er eentje raakt met of zonder bescherming, schade ga je hebben hoor. Band helpt wat maar ook echt vrij weinig eerlijk gezegd.

Die plakdingen vind ik lelijk en als je een stoeprand raakt raakt je velg alsnog beschadigd. Maar uiteindelijk je eigen keus natuurlijk :)

En als je tot nu toe geen schade hebt gereden met velgen waarom zou je nu wel schade rijden dan?
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Ik ben niet de enige die met de auto rijd, wij kunnen echter wel gewoon goed parkeren, maar als de parkeerplek ( zelf met de rolmaat gemeten ) van de stoeprand tot de weg maar 1.82 is, heb je met een Superb van 1.82 breed geen marge, en hem verder van de rand af parkeren is strafbaar, want dan sta ik op de weg. In het ergste geval knalt er iemand op, zoals met men Peugeot, en trekt de verzekering er haar handen af.
 

Bijlagen

  • 20201010_185509_copy_1209x1612.jpg
    20201010_185509_copy_1209x1612.jpg
    862,9 KB · Weergaven: 73

Kanerr

Forumguru
Ik begrijp je! Toch zie ik de meerwaarde van de strip niet in ;) Maar goed lekker doen wat je wilt. Gaat wel echt superdik staan de velgen zelf!

Wat ben je van plan? Velgen ander kleur of ga je meer chroom weghalen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan