Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Bedankt man @jeroenSch :cheers: we doen wat we kunnen :)

@Desperado

Die moet ik nog bestellen inderdaad, al zien ik noch de achterpassagiers het zitten, maar het is inderdaad geen zicht als je het wel eens ziet zitten zoals nu:pieker:

@Cordoba

Zo blijkt hehe, maar ik heb nog tijd om te kiezen, wil nu eerst de nieuwe velgen erop, intussen tijd kan ik dan de klei en de moderne variant erop bestellen.
 

Kanerr

Forumguru
Lekker! Mooi licht!

en Cordoba heeft gelijk, verschillende meningen over producten is erg fijn, creert diepte en breedte over een product en kan je zo een betere keuze maken.


Een kleibar is zeker goed en is niet zo eng als dat het lijkt, zolang je maar weet wat je doet.
Als je echt uren niks te doen hebt, kan je naar Ammonyc kijken op youtube, doorgewinterde (lol) detailer en doet miljoenen projecten maar ook huis en tuin autos dus heel breed maar ook echt s u p e r veel kennis. Ik heb veel van hem geleerd!

over CarbonCollective kan ik wel zeggen dat dit geen tellsell idee is (zoals turtle wax was/is ;) ) maar ook zij weten wat ze doen en wat ze aanbieden. Klein bedrijf wat heel snel aan het groeien is en coating toegankelijker maakt voor de gemiddelde poetser. Duizenden mensen die de producten al hebben getest en beoordeeld :) waaronder ook ik.
 

JeSko

Forumguru
@jeroenSch

Inderdaad wat wilt een mens nog meer, helemaal goed zo :D

@Kanerr

Thanx man! Die Ammonyc gaan we eens Youtuben, heb wel tijd vandaag, dan heb ik er wel vertrouwen in, en ik weet vaak niet wat ik doe, vandaar dat uw optie wellicht voor mij de betere is :D
 

JeSko

Forumguru
Bílý blijft me verbazen, laatst keek ik een review van de Karoq, en die zijn stoelen kon je compleet kantelen om zo een nog grotere platte laadruimte te krijgen, geinig! Dacht ik! Wat een slimme auto die Karoq! Dacht ik, jammer dat men Sup dat niet ka......

Wacht is effe

Tadaaaaaaa!

20200922_094108_copy_1843x1382.jpg 20200922_094147_copy_1843x1382.jpg

Ik had dus geen flauw benul dat de auto deze functie had, komt volgens mij toch niet veel voor? Wel dan?

Afijn, moet er nog laadruimte zijn?? Next time neem ik gelijk een diepvries én een frigo mee :koffie:
 

EdK

Forumguru
Ja je hoeft er alleen nog een matras in te gooien en je kunt met hele gezin erin slapen tijdens een vakantie uitje.....
 

JeSko

Forumguru
Aha maar dus wel in de VAG groep @Chrisjemol, zeker tof, de auto blijft me verrassen :D

@EdK

Ik ben als klein ventje en als puber vaak wezen kamperen, ben dat dus ook wel van plan te doen met de kleine, die word 4 dus dan kan het al wel, tentje mee, eten mee, voorzieningen mee, ideaal met de Sup.
 

Henrik

Forumguru
Ik snap je enthousiasme, maar bij mijn weten is dit een vrij "normale" feature. Voorgaande Fords die ik reed konden dit ook in ieder geval. Evenals enkele Peugeots en Renaults die mijn vader heeft gehad.
 

JeSko

Forumguru
Haha wist ik niet @Henrik , omdat het in de carwow video van de Karoq zo bejubeld werd dacht ik dat het bijzonder was :maakmegek:


Rond 3:30 in de video, oke zijn wel stoelen die er in zijn geheel nog uitkunnen en dergelijke, dus nog net wat anders.
 

Henrik

Forumguru
:D Haha, maar het feit dat je het vaker ziet, betekent niet dat het geen geweldige functie meer is ;)

Die tweede foto trouwens... :sterretjes:
wát een ruimte joh!
 

JeSko

Forumguru
Dat is waar @Henrik ! Haha bizar e, valt moeilijk te bevatten, ongelofelijk hoe Skoda erin slaagt hun auto's zo ruim te maken, in de breedte, lengte en hoogte :D
 

Chrisjemol

Forumguru
Vroeger toen ik nog veel op nationale en internationale circuits te vinden was sliep ik in de passat. Alles plat en 2-persoons luchtbed paste er net in.
In de superb is dat niet zo omdat de laadvloer dieper is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan