Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Tis een Golf R inderdaad, manueel 3 deurs, redelijk zeldzaam. In de gewenste kleur, alé... Kleur, wit en zwart zijn geen kleuren. Morgen eens kijken of het wat voor mij is, de handbakken van VAG staan nu niet meteen bekend als leuk schakelende bakken, zoals bv Mazda dat wel heeft. Maar we zullen het zien.

leon-cupra

Forumguru
vanwaar toch een Golf R, want als ik mij niet vergis had je altijd gezegd dat je niet voor minder vermogen ging gaan?
4motion zorgt voor bizarre grip in alle omstandigheden, maar gaat het motorgewijs niet een beetje tegenvallen? Weinig nieuws onder de kap voor jou hé.

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Gho waarom, iets sterker blok, grotere turbo, idd 4x4, leuk voorkomen, en ik ga er inderdaad 55-60 pk op achteruit, boven 70- 100 km/h ben ik sneller dan een R ( al getest ) maar met een eenvoudige stage 1 waardoor ik verder geen (il)legale aanpassingen moet doen haalt een R ook al dezelfde Pk's als mijn stage 2 auto. Wil gewoon ook van het gedoe op de keuring af en het gezever met de blauwe "vrienden", zo'n brave R met stiekem chipje gaat onder de radar. De VRS downtunen doet teveel zeer, eens je de auto in zijn volle potentieel gekend hebt is een stap terug moeilijk.

leon-cupra

Forumguru
Ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk van gaat vinden. Denk persoonlijk dat je een R zal kopen omwille van het “iets anders hebben” en zeker gezien de negatieve vibe die er nu is met jouw vRS.

Mijn broer zijn R draaide rond de 385pk. Wel al met één en ander aan gewijzigd … intercooler, zo een speciale luchtinlaat. Rijdt nu een 340i … de volgende stap voor jou hé ;)

Bovenaan Onderaan