. Het is eigenlijk qua beleving en wat er op zit de perfecte auto voor mij, ik hoef binnenin geen touchscreens en high-tech, stoelverwarming automatische airco goede geluidsinstallatie en een DSG en wat sfeerverlichting onderin aan de voeten, meer moet dat niet zijn.
word er onderhand wel moe van, ik heb vorige keer alle neon verwijderd met mijn mechanieker, losgekoppeld van de batterij, ook de turbodrukmeter uit de obd verwijderd, en ik dacht dat het hiermee opgelost was maar njet, ik kreeg de auto nog net gestart anders moest men broertje komen met startkabels, de wagen stond stil van woensdagochtend. Nu heb ik nog één verdachte, de aftermarket subwoofer, deze ga ik straks als ik de wagen stilzet eens uittrekken, anders heb ik geen idee wat het nog kan zijn.

Je hebt de voorzet al even geleden gegeven, dus ja: S3...Ik wil ook niet langer bezorgd naar keuringen moeten of bepaalde wegen vermijden omdat ze erom bekend staan daar vaak politiecontroles te hebben, maar zonder gedoe en zorgen rondrijden in iets wat standaard al ruimschoots voldoet aan mijn wensen (Golf R/Audi S3/Leon Cupra). Ja de auto kan zoals hij nu is prima gereden worden en gekeurd worden en noem maar op, maar ik wil dit hoofdstuk echt afsluiten en het doet pijn om te weten hoe dik de auto ooit was, en hem dan elk jaar minder en minder moet bouwen door ofwel de keuring ofwel een agent die je opmerkt. Het was toch nooit een gelukkig huwelijk, en het zal deugd doen dat dit topic voorgoed afgesloten kan worden.