Jesko's Octavia VRS !

Arjan1985

Forumguru
Als je een leek vraagt uit welk bouwjaar je auto komt dan zal die steen vast zeggen 2025. Zo nieuw blijft die eruit zien. Blijft gaaf om te zien.

JeSko

Forumguru
@Arjan1985

Dankje! Hij ziet er voor zen leeftijd inderdaad nog goed uit, weinig steenslag en dergelijke al heb je na 12 jaar altijd wel wat, maar zet hem naast een O4 rs of iets uit die tijdsgeest en je ziet wel dat de O3 oud wordt, maar weliswaar charmant oud wordt ;) . Het is eigenlijk qua beleving en wat er op zit de perfecte auto voor mij, ik hoef binnenin geen touchscreens en high-tech, stoelverwarming automatische airco goede geluidsinstallatie en een DSG en wat sfeerverlichting onderin aan de voeten, meer moet dat niet zijn.

Upgraden zonder 2 x de waarde van deze Octavia moeten neer te tellen word moeilijk voor mij :D

JeSko

Forumguru
Deze ochtend wil ik de wagen starten, weer melding batterij zwak :( word er onderhand wel moe van, ik heb vorige keer alle neon verwijderd met mijn mechanieker, losgekoppeld van de batterij, ook de turbodrukmeter uit de obd verwijderd, en ik dacht dat het hiermee opgelost was maar njet, ik kreeg de auto nog net gestart anders moest men broertje komen met startkabels, de wagen stond stil van woensdagochtend. Nu heb ik nog één verdachte, de aftermarket subwoofer, deze ga ik straks als ik de wagen stilzet eens uittrekken, anders heb ik geen idee wat het nog kan zijn.

JeSko

Forumguru
@Eltjo

Idd dat gaat men mekanieker doen, de auto moet toch naar hem voor de winterstop.

@Captain Hook

De auto had een systeem onder de auto zitten dat licht gaf, iets als dit. De Skoda is bijna 12 jaar oud, de batterij is nieuw van van Mei dit jaar.

underglow1_1024x1024.png

Eltjo

Forumguru
Batterij... dan denk ik dan altijd aan een CR2025 of een AA.
Maar ja, taal verandert waardoor een accu nu ook batterij heet.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan