Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die zullen er gewoon op geplakt zijn (goedkoopste voor de fabricant).
@EdK ... Jef zijn madam zal wel iemand zijn die haar wagen 100m verder zet om alleen op een parkeerplaats te staan. En voor een liefhebber, een kras/deukje op een strip is even erg als in een deur. (wel duurder om te herstellen, in een deur natuurlijk).
Kwam dit ook nog tegen .. zet maar mee op het lijstje
Net busje, ik zou op de achterbumper iets van zwarte bescherming plakken. Eerlijk gezegd sprongen die laadbeschadigingen mij meteen in het oog, doet mijn inziens afbreuk aan de auto. Zeker als jullie nog meer plannen hebben qua uitstraling.
Klopt, het is een verzorgd busje maar dat is jammer, zeker aangezet ook de laadbak super netjes is, had je zoiets op de bovenkant achterbumper niet gelijk verwacht. Daar komt snel een witte of zwarte folie over, of PPF.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.