Jesko's Octavia VRS !

Canon-Eye

Forumguru
waarna de agent soms echt duidelijk gefrustreerd moet toegeven dat ze niets kunnen vinden, het valt dan van hun gezicht af te lezen
En natuurlijk niet vergeten om die agenten tijdens de hele controle zo breed en vriendelijk mogelijk te bljjven (uit )toelachen.
Hoe kwaaier ze daarvan worden, hoe beter...

Tip: bij een controle hou ik de deuren op slot en het raam op een kiertje en dan vraag ik altijd heel vriendelijk of ik eerst even de politielegitimatie mag zien voordat ik mijn papieren aan de agent afgeef - want ja, zo'n uniform alleen zegt me niet veel (al stop ik er natuurlijk wel voor), dat kan ik immers ook huren voor de uitvoering van de toneelvereniging. En je leest tegenwoordig zulke gekke dingen over mensen die onderweg worden overvallen, dus je kunt niet voorzichtig genoeg zijn...

JeSko

Forumguru
Om het af te leren, qua lijnen samen met de Superb Mk2 echt één van de mooiste wagons die er zijn, naar mijn persoonlijke smaak, aan een O3 station is echt geen mindere hoek of kant te zien vind ik, al was de nog meer aflopende daklijn van m'n S2 nog net dat tikkeltje fraaier :D

20250824_105651_copy_1500x2000.jpg

Bovenaan Onderaan