Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Even iets anders, vandaag de 20 jaar oude Mamoet Go-cart van men broertje doorgegeven aan de volgende generatie, mijn broer en ik heb hebben hem compleet gerestaureerd, deze was origineel rood en had gebruiksporen zoals geschaafd lakwerk kapotte pedalen een slappe ketting en nog wat kleine dingen, we hebben hem compleet van a-z uit elkaar gehaald, ik heb het frame vorig jaar mooi blauw gespoten, daarna hebben we alle rubbers en onderdelen besteld en weer gemonteerd, kettinkje op goede spanning gezet en gesmeerd, en de aanhangwagen voorzien van een nieuwe hardhouten bodem. Echt zelden heb ik hem zo blij gezien, heeft er gelijk de hele lag op liggen beulen :D

20250818_140636_copy_1500x2000.jpg 20250818_140634_copy_1500x2000.jpg IMG-20250816-WA0007_copy_1024x768.jpg IMG-20250817-WA0000.jpg IMG-20250816-WA0006.jpg

leon-cupra

Forumguru
Vroeger ook nog een soortgelijke gehad. Onnozel dat we daarmee gedaan hebben.
In mijn jeugd wel de chance gehad om in een woonwijk te wonen waar amper verkeer kwam. Kom je nu veel minder tegen, waardoor het spelen met een go-cart beperkter is.

Okki

Forumguru
Nooit een skelter gehad, pastte waarschijnlijk ook niet in de kelderbox onder de flat. Wel mijn ouders gek gezeurd voor een fiets met een bananenzadel (zeg maar de fat‐bike van de jaren '70) maar een gewone degelijke jongensfiets vonden mijn ouders toch een beter idee.

il_fullxfull.6753342745_2f5j.jpg

JeSko

Forumguru
@Arjan1985

Leuk zoiets inderdaad, In BE ook failliet jammer genoeg, geen idee of ze elders nog nieuw te krijgen zijn. Maar deze zit zo al 20+ jaar in de familie inderdaad en begint nu aan een tweede leven. Komt ook gewoon weinig aan, oerdegelijk zijn ze.

@MarcoO2

Berg nog zo'n topmerk, ga binnenkort met de caddy in Leuven een Berg ophalen voor mijn dochtertje, in de combi roos wit, kan ze haar oudere broer bijhouden :D

@leon-cupra

Zwijg stil, wij zaten daar ook elke dag op, vaak zelfs van Meerhout naar Olmen (6km) gekart, dat lijkt niet ver maar met zo'n ding was je wel blij dat je éénmaal daar was :ROFLMAO: nu kom je volgens mij in het algemeen gewoon veel minder buiten spelende kinderen tegen, ik kom regelmatig met de kids aan buurtspeeltuintjes in Lille en Meerhout, en daar ben ik dan altijd alleen met men kids, de vriendjes van mijn kinderen zien ze in de vakantie niet, die zitten binnen op hun tablet denk ik, en gaan dan 2 weken op zomerkamp.

Bovenaan Onderaan