@leon-cupra
volgen mannen meestal niet iets anders ??

"iets van jou leven maken" ... hoe zwaarwichtig. Je bent nog MAAR 35. Je hebt nog een heel leven voor jou. Als je verstandige keuzes maakt, kan je nog héél veel van jouw leven maken (samen met het behouden van jouw hobby). Ik ben 43 en heb het gevoel dat het nu nog maar gaat beginnen
klopt, maar het moet wel gaan gebeuren en ik wil het ook echt, maar 35 is geen 20-27 meer, die tijd is door, ik had al verder willen staan maar besef nu dat ik dat zelf gehinderd heb door mezelf te omringen met de foute mensen waardoor mijn eigen ambities altijd op de achtergrond zijn gebleven. Een getunede wagen kost in BE echt goed geld, ombouwen, herkeuren, boetes, tot zelfs rechtszaken als ze je twee keer strikken etc etc.
wat als het beestje terug begint te kriebelen?? Want met een partner die ook tuning-gek is, lijkt mij dat beestje in toom houden zeer moeilijk. Mijn broer is identiek ... zit ook al te zien om het één en ander aan te passen aan zijn 340i.
Mijn partner was tuningek, haar auto word nu niets meer aan gedaan, ze rijd er gewoon met rond (legaal hoe die nu is), zij heeft met haar Audi echt grote internationale evenementen bijgewoond en zelfs gewonnen, die heeft haar doelen al lang bereikt en ze is er echt klaar mee nu. Ik voel zelf ook dat de microbe fel geminderd is, ik geniet nu, dankzij m'n partner, van heel andere nieuwe dingen in het leven, dingen die ik voorheen nooit gedaan heb. Vroeger was het altijd de auto en men gezin en gaan werken en dat was het, nu is het leven zo veel meer voor me, gelukkig!
Als je nu alles bekijkt, had je beter afscheid genomen op het moment van het ongeval. Had je nog een deftige waarde gekregen van de wagen. Maar als en als hé.
Ga je de wagen particulier verkopen? Ga je eerlijk zijn over het ongeval ? Denk wanneer je eerlijk gaat zijn over het ongeval, dat je binnen 5j nog met de wagen rijdt.
En klopt zeker, kon ik de tijd maar terugdraaien, dan had ik men geld genomen en klaar, zuur, maar achteraf bekeken was dat de juiste oplossing. De auto is goed hersteld, daar niet van, maar ik wil wel eerlijk zijn ja en dat gaat me in de weg zitten. Daarom dat ik al export overweeg, van een goede auto weliswaar.