hemi24
Donateur
Te vers hout…?!?Tegenwoordig kunnen ze geeneens meer een spijker in een plank slaan zonder dat die krom buigt.

Te vers hout…?!?Tegenwoordig kunnen ze geeneens meer een spijker in een plank slaan zonder dat die krom buigt.

Zou het niet weten, en ik ga me er ook niet in verdiepen.........Te vers hout…?!?![]()

Heb daar met de motorfiets zelfs bijna een boete voor gekregen van meneer agent !!daar gaan ze zelfs in NL bij de keuring over vallen.

)
Spaar dan wel voor eenn nieuwe AUB5) koop eindelijk die Mazda3 en wordt hopelijk hiervan terug gelukkiger![]()
de mazda is buiten het ongeval toch een perfecte 2dehands wagen ??? De Superb was ook een perfecte wagen ...Spaar dan wel voor eenn nieuwe AUB
Want 2e hands en Jesko dat gaat mijn inziens niet altijd goed als ik zo de afgelopen jaren telkens lees.....
Heeft ook gewoon te maken met het feit dat het nu zo negatief verloopt met de vRS hé.En ja @JeSko de SuperB heb je toen ook eigenlijk impulsief weg gedaan en nu heb je daar wel eens spijt van betuigd ...
Zou het niet zomaar met de O Vrs ook niet kunnen gaan straks ??
Je hebt 200% gelijk, maar je bent een stuk rationeler. Niet iedereen is zo.Ik zou het wel weten als me eigen wagen was geweest.................
vertrouwen is weg ... gaat nooit meer zijn zoals ervoor.Even financieel etc flink slikken en janken en daarna er toch weer van leren te gaan genieten.
Neen, weet perfect wat Jefrey doorgaat. Dat komt nooit meer terug het vertrouwen van voor al de miserie.En na wat lange ritten van 300+ zou dat zeker terug gekomen zijn....
is omdat je er nog niet volledig op gesteld bent (en het ook rationeler kan bezien). Mijn broer is ook aan het zien naar een andere wagen. Zijn huidige wagen MOEST 23.000€ opleveren, anders zou hij wel verder rijden met zijn Golf R. We zijn 2-3 weken verder, 20k is al voldoende (weinig vraag, zelfs van handelaars) om hem te verkopen. Maar hij wilt zo doodgraag die 340i ...Ook met een wat optimistische schatting van de inruilwaarde ben ik dan steeds weer wonderbaarlijk snel genezen van die gedachten en besluit ik om extra zuinig te zijn op de Leon...