Een motorkap vinden is geen probleem, op Winparts heb je een niet OEM motorkap voor 200 euro, maar die gordels das echt een probleem, de gordel midden achter vind je gewoon niet, niet tweedehands, niet op onderdelen sites zoals de Onderdelenlijn, en degene die ik vind kosten vaak 170 euro.. voor één gordel dan, en ik heb er 5 nodig, tel maar uit. Komt nog eens bij dat ik geen idee heb wat het probleem is met de lambda waarde, maar ik heb een vermoeden dat er een fit in de uitlaat zit waardoor er, via een klem, lucht meegezogen word dewelke de lambda waarde beïnvloed.
Ook heb ik DVX gemaild, ik mag de stage 2 runnen met de oem downpipe, maar ik mag nooit volgas gaan, dan beschadig je eerder vroeg dan laat de Katalysator, en das ook een duur geintje. Stage 1 laten zetten kan, maar kost me 650 euro, voor een downgrade, dat maakt het dan extra pijnlijk. Kan hem ook compleet stock laten zetten, maarja, van 355 naar 220 pk, dan is het helemaal klaar. Kwil hem weg, maar ik moet er eerst nog heel veel geld in steken, zoveel dat je eigenlijk hem beter op rijd al, want inwisselen ga ik zowiezo niet beter van worden gezien de financiële middelen die ik maar heb atm.
Heb mijn vaste garagist gecontacteerd hij kan aan originele gordels geraken, na nieuwjaar pakken we het allemaal aan, maar ik zal al maar rekening houden met 2 k aan kosten, als ze tweedehands al zoveel vragen voor één gordel.