JeSko
Forumguru
Uiteraard @leon-cupra
maar serieus, zoals ik al zei ben ik volledig akkoord met 30 in de complete dorpskern, maar ze zijn doorgeslagen en hebben de wegen naar Meerhout toe ook grotendeels 30 gemaakt.

Ja, maar dan wel gecombineerd met betonblokkenGa je dan vragen om in jouw straat 120 toe te laten??![]()
Wie zegt dat slalommen de bedoeling was...Slalommen tegen 120 … wie zou dat durven … best geen A-klasse van de eerste generatie nemen dan
Zorg dan dat je de pers geïnteresseerd krijgt. Je hebt een rampenverhaal te vertellen en de gemeente laat je stikken. Een beetje journalist moet daarvan smullen...... we zijn bezig met iets van een petitie maar goed, zal niet veel uithalen.
Verhuis dan ineens naar Nederland (Zeeland is goedkoop). Kan je ineens een RS3 motor in die vRS pleurenJa we zullen moeten vrees ik @Kanerr , heb wel voldoende geld opzij staan, maar dan weet je dat je van een bescheiden aflossing naar een veel grotere moet, want je verbeteren qua ligging ( dus geen drukke straat zoalq deze ) kost extra geldtot dat het zover is parkeren we de auto's bij onze overburen.