Overigens ben ik de auto elke dag nog meer en beter aan het leren kennen, zodoende vond ik het soms in dicht stadsverkeer lastig of toch onnodig dat de bak zo snel naar 2de schakelt, waar je zelf aan de situatie ziet dat je toch al snel weer terug moet. Ik heb de S stand van de bak geprobeerd maar dan vind ik weer dat hij echt onnodig lang doortrekt als je niet aan het knallen bent, zeker als dan de kleppen open staan lijkt het alsof de auto gaat opstijgen en dat aan 15km/h. Nu zet ik de bak dan maar zelf in handmatige modus en schakel ik met de flippers, dat heb ik gisteren zo'n hele poos gedaan en dat bevalt me wel, ook handig dat de bak nog steeds automatisch terugschakelt als je te laag in toeren gaat. Met de bak in auto en gewoon met de flippers kan ook natuurlijk, maar als je dan bv stilstaat aan een rood licht, of je een bepaalde tijd niet moet schakelen bv bij traag stadsverkeer, gaat ie automatisch terug in auto modus, en moet je weer onnodig schakelen om hem weer in die manuele modus te krijgen.
Wat zijn jullie tactieken zeg maar voor druk stadsverkeer? Dit werkt nu wel voor mij, want eerlijk, de angst voor DSG falen blijft, als ik dan onnodig schakelen kan beperken is dat mooi meegenomen.