Ik begrijp je helemaal hoor, maar wellicht is het misschien ook verstandig om te bepalen in hoeverre het je een slopende en emotionele rechtsgang waard is? Wat niet wil zeggen dat je met ieder (laag) bod direct akkoord moet gaan uiteraard.
Maar de zaken op een gegeven moment afsluiten en weer vooruit kunnen kijken is voor de gemoedstoestand soms ook wel prettig.
Maar de zaken op een gegeven moment afsluiten en weer vooruit kunnen kijken is voor de gemoedstoestand soms ook wel prettig.
, heb ik gewoon geen uitlaatklep meer, zolang naar uitgekeken om terug een mooie auto te hebben omdat een auto voor mij ook rust is, en een hobby, een plek waar ik me goed voel, en een ding waar ik telkens naar uitkijk om gebruik van te maken, en ik heb er wat, 4 keer met gereden? En ik krijg een auto terug die een schadeverleden heeft waardoor de waarde keldert als geen ander. Vanacht ook weer bijna geen oog dicht gedaan wat me langzaam maar zeker aan het slopen is, ik loop als een zombie rond geen fut geen energie geen motivatie. Door de dag doodmoe en ter plekke in slaap kunnen vallen en snachts kan ik mijn brein maar niet afzetten. Komt allemaal wel goed hoor maar ik zie het gewoon allemaal even niet en ik weet dat ik hier gewoon weer als dikke loser uitkom.