Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En ja. De velg LA moet worden gespoten. Om één of andere rare reden gaat deze enorm afbladderen de laatste maanden terwijl de andere 3 velgen mooi blijven…
Die hulpveren waren idd hard nodig als ik dit zo zie. Er zullen hier vast mensen het met me oneens zijn, maar ik vind m met hulpveren veel netter staan. Het wiel zit veel meer middenin de wielkuip, ipv doorgezakt.
Daar ben ik het zeker mee eens. Met de Fabia combi was dat ook zo: die stond er standaard tamelijk "afgezakt" bij, met hulpveren was dat helemaal over. En voor de huidige Leon geldt hetzelfde, zij het in iets mindere mate.
De caravan is weg maar die veren blijven...
Tuurlijk spelen die fietsen mee, maar neemt niet weg dat het heel hard nodig was, en zeker toen ze gisteren de auto omhoog hadden en de wielen verwijderden...
Los daarvan zijn er genoeg ritten geweest zonder fietsen waarbij ook bleek dat het hard nodig was .
Vanaf nu blijft hij lekker op hoogte zonder daar zorgen om te hebben.
Zo, vanmiddag weer thuis van onze oud en nieuw trip, weg van alle vuurwerkellende en op naar de sneeuw. We zijn woensdagmiddag vertrokken en hebben 3 overnachtingen gehad, alles in sneeuwbuien waarbij de gevoelstemperatuur rond de -10 graden lag. Maar we hebben ons prima warm en droog gehouden in onze Cali, het standkacheltje heeft het naast de Cali zelf weer van z'n beste kant laten zien. Al met al weer een toffe ervaring rijker om rustig afgelegen in de bossen te overnachten bij deze weersomstandigheden. Ik zal wat pica's toevoegen voor de sfeer
Maar zonder gekheid: je moet een andere mindset hebben, anders ga je het niet trekken.
M'n zoon is met z'n Corolla in dezelfde periode in z'n uppie met daktent naar Luxemburg geweest.
Ook koude nachten, maar volop genoten. Zeg maar zo: ieder z'n ding.
Ach je kunt tegen de kou of niet !!
Vroeger ging ik zomer en winter op motor naar werk dat de ijsklontjes zowat aan de vingers zaten
En thuis had ik alleen een gashaard in de woonkamer en dus geen CV
En firma waar ik nu alweer een 25 jaar bijna werk is ook veel buiten en ook vandaag gewoon op pad geweest en in de sneeuw staan sleutelen.
Maar hierdoor kun je gewoon beter tegen de kou dan velen anderen die door CV verpest zijn..
En Japanese Power die slaapt gewoon met zijn geitenwollen string aan en daardoor heeft hij het ook niet koud
Ik heb ook jaren buiten gewerkt en kan wel goed tegen de kou hoor, maar vroeg me af of zo een camper een beetje op tempratuur blijft
Maar gotcha, laagjes en genieten!
Geen zorgen hoor, woondeel is rondom dubbelglas: dus geen beslagen ramen, kachel kan tot stand 7, als we standje 3 pakken is het binnen al zo lekker dat je gewoon kunt zitten zoals thuis, dus jas uit.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.