Janno's O3 RS

Janno

Forumguru
Toch maar eens een project topic openen voor mijn O3 RS :)

Volgens mij is hij bijna full options, met o.a.:

- DSG
- KESSY
- Panoramadak
- Leren bekleding
- Afneembare trekhaak
- Elektrische achterklep
- Adaptieve cruise control/front assist
- Verkeersbordherkenning
- Lane assist
- Voorruitverwarming
- Stoelverwarming

De vorige eigenaar heeft hem al wat versierd met o.a.:

- Eibach verlagingsveren incl spacers
- GMP Atom 19" wielset
- Zwarte bumperlip
- Chiptuning stage 1 bij VAG-techniek inclusief aanpassing DSG @300PK

Ik heb tot nu toe het volgende gedaan:

- Volledige olie- en filterwissel incl. DSG
- Aircoservice, volledig opnieuw gevuld
- MIB1 naar MIB2.5 upgrade (https://www.skodaforum.nl/forum/i/mib1-naar-mib2-5-update.43607/)

Wat staat er nog in de planning op moment van schrijven (kan uiteraard nog wijzigen):

- Over 2 weken volledige polijstbeurt incl. ceramic coating gepland
- Achteruitrijcamera ligt klaar, maar moet nog ingebouwd worden
- Virtual cockpit (MIB2.5 was hiervoor een vereiste)
- Diffuser?
- Verlichting zoveel mogelijk vervangen voor LED
- Dempers voor onder de motorkap
- Dynamische knipperlichten
- Zwart frame voor de grill
- Zwarte Skoda logo's
- Motorkap opnieuw spuiten ivm steenslag?
- Zonneschermen rondom
- En vast nog een boel kleine meuk :)


 
Laatst bewerkt:
Leuke wagen om te zien! Misschien voor logos even bij kopacek kijken of ze ze ook in kleur van de auto hebben? Staat meestal wat beter dan helemaal zwarte pukkels in my humble opinion. Dikke velgen ook! :D
 

Janno

Forumguru
Thanks! :D

Misschien voor logos even bij kopacek kijken of ze ze ook in kleur van de auto hebben? Staat meestal wat beter dan helemaal zwarte pukkels in my humble opinion.

Goeie, bij Kopacek zag ik alleen volledig zwarte, maar wellicht dat ze elders nog iets anders hebben. Ik ga eens op zoek :)
 

Janno

Forumguru
Tijdje terug een mooie gerecyclede doos binnengekregen met wat kleinigheidjes van Kopacek.



Sleutel beetje gepimpt om hem te kunnen onderscheiden van de rest van de VAG sleutels:



Prullenbakje, handig voor op vakantie dalijk:



Sleepkabel en lampjes, alsook een organizer voor mobiel/sleutel/muntjes:



En ik heb de shade set besteld, daarom is de doos zo groot, daarvan zal ik later nog wat foto's schieten als ze erop zitten :)
 

Janno

Forumguru
Volgens de expert blijft het zo'n 3 jaar zitten mits je het goed onderhoudt met ph neutrale/voedende shampoo. We gaan het zien :)
 
Laatst bewerkt:

Janno

Forumguru
Afgelopen weekend mijn auto weer opgehaald, custom catback van 2,5" RVS met kleppendemper. Eerste indruk, wát een geweld :yeehaa:

Nadeel is dat het in de auto ook wel te horen is, wellicht dat ik er nog een extra demper tussen laat plaatsen, maar voor nu eerst maar effe genieten :D

 
Laatst bewerkt:

Fmoon

Forumguru
Haha ja dat is weinig demper. Heb je resonantie in de auto? Ben benieuwd hoe dit klinkt.
 

Janno

Forumguru
Het resoneert idd best wel, denk dat dit is wat de Engelsen droan noemen. Maar ik ben wel wat gewend van mijn vorige auto, die was erger haha. Ik heb een videootje gemaakt met de mobiel in de houder, zal die morgen eens uploaden. Het klinkt wel lekker met die knallen van de DSG moet ik zeggen :D
 
Bovenaan Onderaan