Jaguar XE

philippe bakker

Forumguru
kun je zoveel aan een brood verdienen dan ?
Aan 1 brood niet Neen :) maar reken maar zelf uit: als jij alle nachten doet en altijd dubbele shiften doet en alle weekends werkt hoeveel meer ga je dan hebben ? En dan ook nog es geen tijd om iets op te doen. En kan je de auto ook nog es aftrekken van je belastingen
 

EdK

Forumguru
Maar goed een heel verhaal maar je verdiend dus niets aan een brood !
Maar je verdiend het dus aan het werken in de nachten en de weekends als baas !
 

EdK

Forumguru
Wat ik maar wil zeggen is dat zelfstandigen gewoon 3 keer meer werken als werknemers.
Mag je zeggen hoor, ik zeg dat je er zelf voor gekozen hebt en ik met iets minder uren een leven heb met meer vrije tijd...:pieker::jaja::cheers:
Derhalve ook geen medelijden met jullie werktijden hoor....
 

Bakboord1

Forumguru
Lol. Ik werk als werknemer 9-11 per dag ofwel 50 uur per week en dat keer 3 is 150 uur. Dan blijft er voor die ondernemer weinig tijd meer over om te eten, slapen, wassen en naar zijn zaak te reizen.
 

Bakboord1

Forumguru
In ieder geval sta ik op zaterdag op het sportveld met mijn kinderen en ik ken zelfstandigen die dat niet kunnen/willen. Ik prijs mezelf rijk.
 

philippe bakker

Forumguru
Dat klopt idd. En zelfstandigen kiezen daar niet echt voor se. Zoiets groeit. Klanten eisen dat. Ga je eens op vakantie dan zegt men amai bakker alweer ? Terwijl dat 2 keer per jaar is.
 

leon-cupra

Forumguru
Wat ik maar wil zeggen is dat zelfstandigen gewoon 3 keer meer werken als werknemers.
als je je tijd hier op skodaforum als werken beschouwd, zul je idd 3 keer meer werken, maar tzal eerder 2 keer zijn. We zijn niet allemaal ambtenaren of leerkrachten ;)

En ook, de overheid ontmoedigt meer werken voor werknemers. Als je ziet hoeveel je als wkn extra moet betalen aan belastingen bij overuren, dan is er maar 1 gebaat bij overuren, nl de overheid zelf. Bij zelfstandigen ligt dat totaal anders. Of hij nu 1u werkt of 100 per week, het belastingspercentage blijft hetzelfde. Moest een zelfstandige belast worden zoals een wkn zou hij ook maar 38u gaan werken.
 

ertromp

Forumguru
We zijn niet allemaal ambtenaren of leerkrachten ;)

En we zijn ook niet allemaal in loondienst bij een bedrijf of ZZP'er in NL of BE met een veilig baantje en afgekaderde uren / werktijden ;)
Er zijn ook ambtenaren die meer uren draaien dan de 40 in de week en die voor een paar centen in de maand meer risico lopen dan jij op de ringweg van Antwerpen. Ver van huis en wellicht voor vele uren achter elkaar in hachelijke situaties.

Tja en deze off-topic discussie nav een Jaguar :D

Goed idee voor die Defensie ambtenaren


Streit_Group_Jaguar_Eurosatory_2012_news_pictures.jpg
 

sitechris

Donateur
Alhoewel ik dat bij de F-Pace nog wel vind meevallen. Maar eens, het lijkt net alsof bij de ontwerpers het budget op is als ze met de achterkant moeten beginnen.
 

0ri0n88

Forumguru
Het is bij Jaguar fout gegaan toen ze ineens stationwagens gingen maken :nailbiting:. Imho hadden ze het bij dikke sedans moeten houden met dito motoren.
 
Bovenaan Onderaan