Jaguar XE

sitechris

Donateur
Ik heb vorige generatie XF gereden, vond ik echt een fijne auto. Maar ook daarvoor geldt dat bv een 5-serie net wat fijner rijdt.
 

Horkje

Forumguru
Heb toevallig de XE benzine met standaard 200PK gereden en viel me niet echt tegen. In sportstand wat onrustig maar normale stand op Eco heel comfortabel.

Met een leuk sport pakketje erbij (18” en skirts enz) ziet het er wel echt aardig uit. Ben je voor 48.000 fiscale waarde klaar.

Ik heb geen vergelijkingsmateriaal qua BMW enzo maar zo’n kleine Jaguar zou niet misstaan voor de deur. Toch weer eens wat anders dan al die BMW’s of kleine C-klassers.....
 

philippe bakker

Forumguru
Ik heb vorige generatie XF gereden, vond ik echt een fijne auto. Maar ook daarvoor geldt dat bv een 5-serie net wat fijner rijdt.
Heb je de reviews vd laatste xf al gelezen? De 300 pk diesel schijnt wel ok te zijn. En je rijdt tenminste met iets uniek rond. Terwijl een 535 D ziet er net hetzelfde uit vanbinnen en buiten als een 520 D
 

philippe bakker

Forumguru
Precies daarom zou ik best voor een Jaguar kiezen als ik een dergelijke keuze had.
De kleine nadelen: de boordcomputer is iets minder goed misschien iets duurdere stukken of langer wachten vanwege minder verkocht. Moeilijk te vinden aanpassingen zoals bv op de boordcomputer.
 

RefleCs

Forumguru
Ik vind de XE een strontlelijke auto. Vooral het profiel geeft me eerder het idee dat het een oude rover is. Misschien is het qua rijden prima, maar qua uiterlijk zou ik toch echt liever een BMW, Merc of Audi rijden. Het oog wil ook wat.
 

Tuner111

Forumguru
de XE is een hele knappe wagen in mijn ogen, maar het kan zeker niet tegen een bmw op laat staan tegen een audi ! :)
 
Bovenaan Onderaan