0ri0n88
Forumguru
@Rosinfield octavia 2 uit 2009 met 100.000 op de teller
Laatst bewerkt:
Tja dat is een keuze. Heb bij mijn O2 destijds gewoon in garantietijd e.e.a. laten aanpassen en wat was de dealert enthousiast. Eindelijk een keer een DSG bak die 5 jaar lang niets mankeerde@ertromp ben ook nog niet persé van plan dit niet te doen maar aangezien ik nog in garantie zat/zit en de garage mij zeer netjes heeft geholpen wilde ik dit nog even bewaren voor later om uberhaupt enige vorm van gezeur te voorkomen![]()
Dat kan zo zijn maar nu ik in een garantiekwestie zat leek het me niet verstandig tussentijds een aanpassing te doen terwijl de garage er nog mee bezig was en ik mocht er wat aan gebeuren nog gedekt was. Wilde gewoon geen welles nietes spelletje. Daarnaast was dit bij een vakgarage en geen dealer weet niet of dat wat uitmaakt maar toch gekozen het voor nu even uit te stellen.Tja dat is een keuze. Heb bij mijn O2 destijds gewoon in garantietijd e.e.a. laten aanpassen en wat was de dealert enthousiast. Eindelijk een keer een DSG bak die 5 jaar lang niets mankeerde![]()