Interieurverlichtings unit plafond

PNP

Nieuw lid
Dank voor je posts, ik volg je bericht ook met interesse, want mis die verlichting ook een beetje. Ben ook benieuwd of het bestaat voor de achter-plafond-verlichting. :-)
 

Tommie-boy

Actief lid
Voor de liefhebbers (en omdat ik hem zelf al vervangen heb ;)):

Dit zou hem moeten zijn: 3T0947105M AQD (zonder knoppen en sensoren & kleurcode van de pearl grey) ipv de standaard greenline binnenverlichting aan de voorzijde. Voor de rest zijn ebay danwel de Tjechen & onderdelenlijn.nl onze vrienden. Heb toen een jong gebruikt exemplaar via eskoda-shop.cz kunnen kopen voor een slordige 39 euro, nieuw zijn ze best wel prijzig (denk aan 80-100 euro). Bij mij kon ie 1 op 1 overgezet worden.

Ik heb nog geen partnummer voor achter kunnen ontdekken waar w8 verlichting in zit, eerlijk gezegd denk ik dat deze niet bestaat.
 

Smeeuwis

Donateur
@Tommie-boy Dit is hem inderdaad, heb ik vier jaar terug ook in mijn Greenline gezet. Dit is het officiele onderdeel, dus geen 27 euro maar tegen de honderd geloof ik. Maar wel met groen verlichte knoppen en witte LED's. Dus helemaal in-style!

Voor achter bestaat deze optie niet. Daar heb je, afhankelijk van hatch of combi en wel of geen panodak, verschillende plafonniere's die alleen zijn voorzien van W5W (oftewel T10) lampjes.
 

Rallye

Forumguru
Misschien een beetje off topic, maar past deze ook in een Golf 7? Een collega van mij zou graag die twee downlights richting console hebben......
 

PizzaPieter

Forumguru
Ben terug van 1300km in een dag (heerlijke auto op de cc op rustige Franse 1 mei wegen) en nadat de zooi uit de auto en dakkoffer was (zonder spanbanden deze keer)(ook zonder fluit trws) de unit ingebouwd.

Nou....heul werm word ik er niet van.
Unit ziet er als originele uit qua kleur, vorm, pasvorm, aansluitingen, onderdelen. Plug and play.

Maar.....het hoerentent effect vd de rooie LEDjes, de reden waarom ik hem kocht, is er niet. Ze schijnen alleen richting handrem en niet rewt vd middenconsole én ze zijn veel te zwak om het gebied te bereiken....

Vooralsnog dus beetje teleurgesteld in mn Chinese matties
 
Bovenaan Onderaan