Interieurverlichtings unit plafond

PizzaPieter

Forumguru
Hi,

Uit mijn verre verleden als verkoper VW/Audi, kan ik me herinneren dat Audi bovenin de plafondverlichtingsunit 2 lampjes had die continue de middenconsole verlichtten.

Kent de O3 ook zo'n unit en zo ja, wat kost ie en wat is t nummer? Kan ik dat zelf inbouwen?
 
Mijn O3 uit 2013 heeft zulke lampjes. Misschien afhankelijk van de uitvoering?

Sent from my moto x4 using Tapatalk
 

DinkyToy

Senior Member
W8 units heten die bij Audi/VW.
Weet niet of deze ook in Skoda modellen passen.
Had ze in mn Bora en het is inderdaad prakties en sfeervol..
 

Frozen

Nieuw lid
Dit zit ook in de nieuwe o3 facelift modellen, iig in die van ons (style business)...enkel voorin overigens.
 

Cordoba

Forumguru
W8 units heten die bij Audi/VW.
Weet niet of deze ook in Skoda modellen passen.
Had ze in mn Bora en het is inderdaad prakties en sfeervol..

Die passen in heel veel VAG-modellen, voor de verschillende VAG-merken is er alleen verschil in de kleur van de led's die continue verlichten. Zo had ik in mijn vorige Fabia de originele interieurverlichting met alleen een enkel buislampje, vervangen door een exemplaar uit een Toledo met als extra aan iedere zijde een leeslampje, dat is gewoon plug & play, en volgens mij geldt hetzelfde voor de W8 verlichting. De laatste jaren is er voor sommige modellen dan weer een versie waar je de lichtkleur aan kunt passen.
 
Laatst bewerkt:

PizzaPieter

Forumguru
0dd1f3f6aab254577a2facbd873b5a38.jpg


Dit is m....
Heeft er iemand product nummers?
 

Rallye

Forumguru
Bij de O3 zijn het wat kleinere LEDjes die de console verlichten. Zitten inderdaad in de wat luxere uitvoeringen. In mijn RS ook!
 

Rallye

Forumguru
Ja, ik mis dit ook direct in andere auto’s. De Golf van een collega heeft dit bijvoorbeeld niet. Erg kaal.
 

PizzaPieter

Forumguru
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe dit eruit komt te zien.

Heb je hem besteld? Hoor en zie het heel graag! En welke kleur LED’s heb je in de plafond module?

Yep. Besteld.
Rood als t goed is.
Nadeel(tje) lijkt dat ook de bedieningsknoppen rood zijn (ipv groen), maar denk dat ik daar wel overheen kom
 

HarrieSkoda

Forumguru
Yep. Besteld.
Rood als t goed is.
Nadeel(tje) lijkt dat ook de bedieningsknoppen rood zijn (ipv groen), maar denk dat ik daar wel overheen kom

Kun je dit niet aanpassen, dan wel met een chatbericht aangeven bij de verkoper? Ervaring leert dat ze de berichten lezen en dit vaak echt wel voor je willen doen. Zeker aangezien er meerdere varianten zijn!
 
Bovenaan Onderaan