Interieur verlichting aanpassen!

Eltjo

Forumguru
Nee joh, de zin om doktertje te spelen bedoelde ik nou net niet. Meer de zin om wat anders te doen dan dat.

Moet weer meteen aan de heren Koot & Bie denken in de scene met Jacobse en van Es.
"Môt nog een lepelrekkie ophangen in de keuken. De wagen nog wassen."
"Als ik met die winterpeen van mijn voor het open raam ga staan,.. en ik zou richten, dan spuit ik een volwassen vent zo van z'n brommer af..... en dat 8 keer achter elkaar."
"197x.., ligt te rolbezemen in het donker. Je heb toch wel een bedlampie?"

.. het ging tenslotte toch om een lampje, was het niet?
 

VAG-man

Forumguru
Haal het zachte deel wat bij de rechtervoet ruimte zit weg. Dan kan je de lampunit er uit drukken. Hoop gepiel en je hand in bochten wringen, maar zo heb ik hem eruit gekregen.

Zachte deel eruit. Zover het lukt met 1 vinger aan bovenkant geduwd. Wat ik ook probeer ik krijg de unit er niet uit.

Iemand nog een tip?

Voor de duidelijkheid het gaat om het voetenlampje rechts voorin. 20190611_193548.jpg
 

Spector

Forumguru
Sorry post niet eerder gezien, maar grof geweld had ik niet nodig. Ik drukte op het lampje aan de kant waar niet het palletje zit (onderkant op je foto) en deze kwam dan aan de kant van het palletje omhoog waardoor ik deze met een schroevendraaiertje eruit kon wippen. Dit werkte zowel voorin als achterin.
 

VAG-man

Forumguru
Geen probleem @Spector voel je niet verantwoordelijk. ;)
Alle andere interieurverlichting gaat erg makkelijk. Behalve deze dus, maar uiteindelijk gelukt.
 
Bovenaan Onderaan