Interieur Onyx Silver

Sant

Lid
Vooralsnog ga ik niet voor een donker interieur. Tenzij mijn probleem (donker/zwart geleverd en grijs besteld) niet naar tevredenheid oplosbaar blijkt te zijn.
 

Sant

Lid
Nee, zo vlug gaat dit niet. Mijn auto, met donker interieur, is ook nog niet afgeleverd. Volgende week waarschijnlijk. En m.b.t. het grijze (Onyx Silver of Spirit Silver) is het volgende afgesproken:
- dealer besteld een nieuwe Yeti met het grijze interieur
- zodra deze Yeti binnen is (over bv 3 maanden) wordt het complete interieur omgewisseld
Een 'losse' bestelling van het Onyx Silver interieur kan ook lang duren en houdt ook nog al wat risico's in. B.v. zijn alle onderdeeltjes correct besteld.
In deze oplossing kan ik me wel vinden. Op deze manier doen we ook nog ervaring op met een donker interieur.
 

Sant

Lid
En inmiddels heb ik het Onyx Silver interieur ook met eigen ogen gezien. Ik vind het echt wel mooi. Licht en dus oogt het ruimtelijker.
 

corsaar

Senior Member
Een ingewikkelde oplossing dat betekend dat ze de gebruikte onderdelen in
een nieuwe auto over zetten. Leuk voor de koper. Niet jou zorg gelukkig.
 

Sant

Lid
Ik ben er uiteraard erg zuinig op!
En ik vind het een goede, eigenlijk de enige goede, oplossing. Nu wet ik zeker dat het juiste interieur er compleet komt.
 

EdK

Forumguru
En je zegt dat je de juiste kleur nu in het echt ook heb gezien !
Heb je heellll toevallig foto's hiervan, of welke dealer hem heeft staan waar je dit gezien hebt ??
 
Even een tip met het uitstappen schop je al gauw tegen de onderkant
van de deur aan!
Zou daar zeker iets opplakken, maar denk dat het is haast onmogelijk
is om een 3 maanden oud interieur geheel onbeschadigd te houden.

Vooral de harde plactic delen zijn zeer gevoelig voor krassen!
 

Sant

Lid
Op dit moment heb ik in onze Roomster ook een licht grijs interieur. Tot nu toe is het ons maar een paar overkomen dat we tegen de onderkant van de deur hebben geschopt. Dus ik verwacht dat het in de Yeti ook wel meevalt. Toevallig vandaag mijn auto gepoetst en niets gemerkt van bv zwarte strepen cq krassen op het harde plastic. Of ben ik toevallig erg zuinig, zou kunnen.

@EdK
Ja ik heb het interieur echt met eigen ogen gezien. Het leek iets donderder dat wat ik nu heb in de Roomster. Vond ik zelfs mooier. Wel moet ik erbij zeggen dat het in een zwarte Yeti was en de auto stond binnen in de showroom, dus in een iets donkere ruimte. Om dit te kunnen zien ben ik helemaal naar de Skodadealer Bollen in Maastricht gegaan. Volgens mijn dealer stond er daar een en ook eentje ergens in het noorden, Groningen denk ik. Dit zijn de twee Yeti's met grijs interieur die ook op Skoda.voorraadselectie.nl staan.
En ja ik heb er foto's van gemaakt. Ik weet echter niet hoe ik deze op dit forum kan krijgen. Weet jij dit wel?
 
Bovenaan Onderaan