Instructie vervangen logo's Octavia II FL

D

Deleted member 20410

Haha, thanks. Als ik nu de foto terug bekijk van de emblemen die ik eraf heb gehaald is het ook wel duidelijk dat eentje alleen metaal is zonder plastic achterkant.

Foto 22-01-16 16 03 55.jpg
 

turboturbo

Forumguru
Haha hoe krijg je het voor elkaar inderdaad, ook bijzonder dat de kleur onder het stukje 'blik' precies gelijk is aan de lakkleur van de auto.... :sterretjes:
 
D

Deleted member 20410

Afgelopen weekend dit klusje nog even afgemaakt, er zat inderdaad nog een deel van het embleem op de auto. Tevens heb ik het type nummer eraf gehaald, leek me mooier. Nu blijft er wel een deel nog achter op de auto waar het embleem heeft gezeten. Dit zijn geen lijmresten, alsof het in de lak is gevreten. Iemand een idee hoe je dit zelf gemakkelijk mooi krijgt? Of is het verstandiger om hiermee langs een schade hersteller te gaan. Lijkt me geen grote klus.
Foto 30-01-16 17 11 11.jpg Foto 30-01-16 17 11 17.jpg Foto 30-01-16 17 11 23.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: GJ M

Jee13

Forumguru
:D Groningen en Dordrecht liggen niet helemaal naast elkaar.

Indien je op een meeting komt wil ik er ook wel naar kijken, er is vast wel iemand in het noorden die ook kan polijsten
 
D

Deleted member 20410

Ha, nee dat is niet in de buurt. Maar als het enkel polijsten is dan kan ik vast iemand hier in de buurt vinden die dit voor mij kan doen. Thanks any way!
 

GJ M

Forumguru
Afgelopen weekend dit klusje nog even afgemaakt, er zat inderdaad nog een deel van het embleem op de auto. Tevens heb ik het type nummer eraf gehaald, leek me mooier. Nu blijft er wel een deel nog achter op de auto waar het embleem heeft gezeten. Dit zijn geen lijmresten, alsof het in de lak is gevreten. Iemand een idee hoe je dit zelf gemakkelijk mooi krijgt? Of is het verstandiger om hiermee langs een schade hersteller te gaan. Lijkt me geen grote klus.
Bekijk bijlage 46628 Bekijk bijlage 46629 Bekijk bijlage 46630
Heb je ook al geprobeerd om dit weg te krijgen met wasbenzine? Werkte bij mij super!
 

Kempes

Forumguru
Zorg er dan wel voor dat je eerst je achterklep wast voordat je er mee aan het poetsen gaat anders maak je het alleen maar erger...
 
D

Deleted member 20410

Dit zijn geen lijmresten, dit zit echt in de lak. Heb het tot dit punt schoongemaakt met wasbenzine.
 
Bovenaan Onderaan