Instaplijsten O2

Taffy

Forumguru
@Beun12 , @newwolf84 Tip die ik ooit van een bandenboer kreeg, klein beetje vet op de schroefdraad van het ventiel smeren.....

Ps. heb ze ook deze ventieldopjes, zijn wel gaaf maar vond ze wat te grof....
Neem ze nu 9 mei maar mee voor de liefhebber
 

CDK

Forumguru
Sjips zullen we het daar maar op houden @Taffy? :bloos: stuur maar een PM als je ze nog wil, dan stuur ik ze wel naar je op.
 

dutchman79

Senior Member
Zoals beloofd, hier een paar foto's.

In de handleiding stond: plaats op de bumper aftekenen, nou dat we dus niet doen.
Met stukjes tape stuk makkelijker en eenvoudig te corrigeren.

Bekijk bijlage 36750

Bekijk bijlage 36751

Na het ontvetten lekker plakken.
Bekijk bijlage 36752
Bekijk bijlage 36753

en de bumper beschermingsplaat
Bekijk bijlage 36754

Bekijk bijlage 36755

Ik heb de instap lijsten ook besteld en vroeg me af hoe je de positie bepaald hebt ? Ik kon met het papiertje wat erbij zat mbt de installatie niet zoveel beginnen.
 

Berry1912

Forumguru
Vallen op hun plaats waar ze horen te zitten. Beetje heen en weer schuiven en je ziet vanzelf waar ze geplakt moeten worden. Wel ff goed schoonmaken en ontvetten. Ik heb daarvoor remmenreiniger gebruikt. Succes.
 

Beun12

Forumguru
Sorry voor de late reactie. Ik heb achter een beetje de middenweg gekozen tussen de pasvorm en de plaats waar de voeten het meest over de dorpel gaan. Voor wijst het zich vanzelf aan de hand van de pasvorm. Eerst passen, locatie doormiddel van bijv tape markeren en dan ontvetten en plakken
 

dutchman79

Senior Member
Ik dacht bij superskoda.
Superskoda heb ik gemaild na het ontvangen van de instaplijsten met de melding dat de bijgeleverde instructie voor mij verre van duidelijk was.

Niets aan te doen was hun antwoord, daar kwam het op neer. Dus ik vermoed dat de mallen niet bij hen te koop zijn.
 

Joske

Forumguru
Mallen liggen bij de dealer...


Maar gewoon even passen en wat je denkt goed te zijn, daar plak je ze vast.
Afmeten en andere kant doe je identiek.

Ik heb het ook zo gedaan op basis van foto's van anderen. (Dealer uitgevoerde exemplaren) :)
 
Bovenaan Onderaan