Instaplijsten O2

dutchman79

Senior Member
Mooi gedaan.
Voor de mensen die een bumperbeschermingsstrip overwegen:

er zijn ook exemplaren te verkrijgen die nog een omgevouwen rand hebben, waardoor de strip iets over de hoek van de bumper valt.
 

newwolf84

Forumguru
En hier is dan sinds vanmiddag zo'n bezitter van een omgevouwen rand die iets over de hoek van de bumper heen valt:

2rxcz29.jpg


2r74qxl.jpg


2l8him1.jpg


o8rj2a.jpg


En ja het is blauw, komt dat de beschermfolie er nog op zit. Ga hem er morgen opplakken dus dan volgen de gemonteerde foto's ;)
 

dutchman79

Senior Member
En hier is dan sinds vanmiddag zo'n bezitter van een omgevouwen rand die iets over de hoek van de bumper heen valt:

2rxcz29.jpg


2r74qxl.jpg


2l8him1.jpg


o8rj2a.jpg


En ja het is blauw, komt dat de beschermfolie er nog op zit. Ga hem er morgen opplakken dus dan volgen de gemonteerde foto's ;)

Ziet er goed uit.
Mijn beschermstrip komt uit Duitsland, ook RVS, zal ook hiervan foto's plaatsen als ie aangekomen is.
 

newwolf84

Forumguru
@Corné de Kluijver; wie weet... het biedt in elk geval wat meer bescherming door het omgebogen hoekje. Wat wel opvalt is dat hij niet helemaal door loopt naar de kofferbak toe, blijft een randje open staan. Volgens mij zie ik nl op de andere foto's dat deze wat meer door loopt. Maar goed op dat punt zul je toch niet wat neer kunnen zetten.

En hierbij wat foto's van de montage en het eindresultaat:

Beetje uitmeten:

2dhimqd.jpg


35hlend.jpg


Valt dus duidelijk iets over de rand

28hiq6o.jpg


Bij andere strips loopt hij iets verder door naar achter ( richting kofferbak )

2mqn9sz.jpg


En het resultaat bij gesloten klep;

awayhy.jpg


Ben er wel tevreden mee :D
 
Laatst bewerkt:

newwolf84

Forumguru
Idd ga ik ook niet meer doen, bijkomend voordeel is dat de vorige eigenaar een paaltje had geraakt (ondanks de sensoren) en de bumper had wat gebarsten lak bovenop en een klein puntje lak er af op de hoek, daar ben ik nu dus mooi vanaf ! (althans niet meer zichtbaar)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

NewO3

Forumguru
Het lijkt net of het omgevouwen randje rechts een beetje gekreukeld is, zal wel schaduw op de foto zijn ofzo ;) mooi werk!
 

Beun12

Forumguru
Pas een beetje op met deze dingen, ik heb ze er in het verleden ook op gehad. Probleem is je ze op tijd van duur niet meer los kunt krijgen.
 
Bovenaan Onderaan