EdK
Forumguru
Moet een keuze maken voor mezelf maar kom er nog niet echt uit.
Zoals sommige weten rij ik de RR onder de Skoda's
Maar sinds de Yeti 1.4 TSI zijn prijzen bekend zijn en men nu opeens ook met een RR uitkomt met een TSI motor en de prijzen hiervan ook wat lager uitvallen ( maar uiteraard minder gadgets )
Zit ik in dubio voor wat te kiezen, op zicht bevalt de RR mij uitermate goed mbt rij eigenschappen en ruimte etc.
Oké over het uiterlijk zal niet een ieder hetzelfde denken, maar de kleine meid van mijn vriendin is nog steeds zeerrrr te spreken over het uitzicht vanuit haar stoeltje op de achterbank
Tsja en dan de Yeti, lees en hoor zeer veel positieve reacties hier op forum en in mijn naaste omgeving.
En met de 1.4 TSI nu in het pakket heb ik het gevoel dat dit de juiste motor is voor de grote en zwaarte van de wagen.
En de 1.2 TSI in de RR is mijn inzien ook perfect voor deze wagen.
Tsja en als je dan de prijslijsten etc zit door te pluizen, dan zie je telkens de greenline staan
Maar ja als privé rijder wordt je niet beloond door deze regering tov de leaserijder.
Want een greenline RR is een B label en dan heb je welliswaar maar 20% bijtelling, maar ja hier heb ik geen voordeel aan als privérijder
Als hij in A label was gevallen had ik mee geprofiteerd in 0 euro wegenbelasting en BPM
Dus dat verhaal vervalt voor mij.
Maar ja de keuze maken tussen de Yeti en de RR begint me hoofdpijn te bezorgen.
Ik kom er maar niet uit.
Een kale versie van de Yeti met wat optie's of een volledige RR met bijna alles erop en eraan.
Hoe komen jullie uiteindelijk tot een besluit om die knoop door te hakken ??
Want ik ben het spoor even bijster hierin !
Zoals sommige weten rij ik de RR onder de Skoda's
Maar sinds de Yeti 1.4 TSI zijn prijzen bekend zijn en men nu opeens ook met een RR uitkomt met een TSI motor en de prijzen hiervan ook wat lager uitvallen ( maar uiteraard minder gadgets )
Zit ik in dubio voor wat te kiezen, op zicht bevalt de RR mij uitermate goed mbt rij eigenschappen en ruimte etc.
Oké over het uiterlijk zal niet een ieder hetzelfde denken, maar de kleine meid van mijn vriendin is nog steeds zeerrrr te spreken over het uitzicht vanuit haar stoeltje op de achterbank
Tsja en dan de Yeti, lees en hoor zeer veel positieve reacties hier op forum en in mijn naaste omgeving.
En met de 1.4 TSI nu in het pakket heb ik het gevoel dat dit de juiste motor is voor de grote en zwaarte van de wagen.
En de 1.2 TSI in de RR is mijn inzien ook perfect voor deze wagen.
Tsja en als je dan de prijslijsten etc zit door te pluizen, dan zie je telkens de greenline staan
Maar ja als privé rijder wordt je niet beloond door deze regering tov de leaserijder.
Want een greenline RR is een B label en dan heb je welliswaar maar 20% bijtelling, maar ja hier heb ik geen voordeel aan als privérijder
Als hij in A label was gevallen had ik mee geprofiteerd in 0 euro wegenbelasting en BPM
Dus dat verhaal vervalt voor mij.
Maar ja de keuze maken tussen de Yeti en de RR begint me hoofdpijn te bezorgen.
Ik kom er maar niet uit.
Een kale versie van de Yeti met wat optie's of een volledige RR met bijna alles erop en eraan.
Hoe komen jullie uiteindelijk tot een besluit om die knoop door te hakken ??
Want ik ben het spoor even bijster hierin !