In bestelling Fabia Combi Dynamic 1.2 TSI 63kW

piair1982

Forumguru
Haha ja mag hoor:winkie:

Maar ik red het wel, denk dat ik de jongens daar meer van de auto kan uitleggen dan zij aan mij....

Ik houd jullie op de hoogte....

wimv

Actief lid
@piair1982: dan sta je om 5 over 10 weer buiten ! Dat had ik ook met m'n Yeti. Die hebben ze na het voltanken gewoon voor de deur gezet. Ik had er al zoveel over gelezen en had al een paar keer een demo meegehad dat ik een volledige uitleg compleet overbodig vond. Daarbij stonden er al weer mensen te wachten op hun aflevering. Heb even getoeterd en gezwaaid en ben gewoon naar huis gereden.

Snaaijer

Nieuw lid
Dus in totaal 15 weken levertijd. Week 43 eindelijk rijden.

De auto wordt meteen goed ingereden want per 1 november heb ik een nieuwe baan waarbij ik met de auto op en neer ga... (heen en weer )

Maar goed voorlopig even wachten op het belletje van de dealer voor een afspraak. Ik laat het jullie weten!
Wat goed voor je. Ik heb dezelfde omstandigheden, alleen mijn fabia komt ipv 1 november ineens pas in februari 2011. Dat betekent ruim 6 maanden wachten. Nu maar op zien te lossen hoe het woon/werkverkeer plaats gaat vinden. In ieder geval mag je blij zijn dat jouw dealer zich aan de levertijden houdt.

Ron467

Actief lid
Vergeet ook geen foto´s te maken van de schone motor.
´s kijken of we op de foto al verschillen zien.:shocked:

wimv

Actief lid
Was net nog even bij Hegeman voor een kofferbakmat en een dempingsmat onder de motorkap en dacht zo, laat ik eens even naar de auto van Pierre gaan kijken en wat denk je; kunnen ze hem niet vinden. Hij stond kort daarvoor nog in de werkplaats voor de montage van spatlappen. Denk dat ie gejat is !:biggthumpdown:

FredV

Banned
wreed, heel wreed
Ik leef met je mee Piair..
wellicht verkeerd kom-nummer gehad en gaat naar de oorspronkelijke besteller?

piair1982

Forumguru
Whelp!!! Hahaha, ja hoe krijg je mij gek..

tsja het zou je maar gebeuren... maar wim ziet ie er mooi uit?
Ik heb expres nog niet gekeken.

Het begint nou toch wel heel erg te kriebelen....

wimv

Actief lid
Ik heb werkelijk geen idee Pierre. Ik heb hem wel even op de brug zien staan maar toen ik wat nauwkeuriger wilde gaan kijken was ie echt weg. Ben nog even de plaats over gelopen maar kon hem niet meer vinden. Misschien even aftanken of zo ... Maar ik moest weg (afspraak) dus kon ook niet langer blijven wachten. Maar morgenvroeg staat ie ongetwijfeld keurig gepoetst en glimmend van trots op je te wachten hoor.

piair1982

Forumguru
Ik heb hem!
Toen ik hem vanmorgen om kwart voor tien zag en de kofferbak wilde openen, deed ie niks. Accu leeg... lekker begin. Maar goed de koffie maakte het goed.
Toen verder de auto gecontroleerd. Poetsvlekken.... beetje jammer...
Uiteindelijk wel allemaal netjes. Vanavond foto's.

Hetzer

Forumguru
Hey gefeliciteerd piar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, de foto's zien we hier wel, en als je je mooie TSI wil laten zien, ben je van harte welkom bij de mini-meeting as zaterdag bij Vepreda.

FredV

Banned
Van harte Piair, en wij twijfelden geen moment of je auto er zou staan hoor:)
En nu maar flink genieten!

Ron467

Actief lid
Gefeliciteerd Piair!

even wachten op een mooi zonnetje voor de foto´s dan komt je "kleur" het best tot z´n recht.

piair1982

Forumguru
Helaas was mn fotocamera van de mobiel vol...

picture.php

Dus helaas maar een foto kunnen maken die ook nog onscherp is, hoop morgen op mooi weer dan maak ik er nog een paar.:grin:

Bovenaan Onderaan