IAA Frankfurt

MarcoO2

Forumguru
Gaat er eigenlijk nog iemand naar de IAA in Frankfurt? Ik ga waarschijnlijk 24 en 25 september. Even de S2C in het echt spotten!


17 september t/m 27 september

Openingstijden:
donderdag 17 en vrijdag 18 september vakbezoekersdagen, zaterdag 17 t/m zondag 27 september publieksdagen, van 09.00u tot 19.00u.

Entree: op vakbezoekersdagen € 45, in de weekends € 15, de overige dagen € 13

Lokatie: Frankfurt am Main, Messegelände

Meer informatie: www.iaa.de
 

LenK

Forumguru
Op Autoblog staat er bij de primeurs behalve de Superb Combi ook Fabia. Wat komt er van de Fabia te staan? RS versie?
 

michelover

Forumguru
Zeker van plan om 25 sept naar de IAA te gaan mits mijn werk dit toestaat. Kan ik gelijk ook even de S2 uitlaten. Wil wel eens weten hoe hard hij kan.
 

___JC___

Forumguru
Ik ga zeker ff kijken. Denk heen en weer op een dag. Echt 10x leuker dan de RAI. En je kan nog ff autobahn scheuren!
 

WanderZ

Actief lid
Ik ga ook een dagje heen en weer.. denk in het weekend, ook al zal het dan wel tering druk zijn.. naja zie wel even.. maar ben vorig jaar ook geweest, en was echt tof!

Lekker via A31 naar beneden, effe O2 uitlaten! ;)
 

plaza

Forumguru
Gaat er eigenlijk nog iemand naar de IAA in Frankfurt? Ik ga waarschijnlijk 24 en 25 september. Even de S2C in het echt spotten!

Ja, ik ga voor de 4e keer op herhaling, nl. woensdag 23 - 9 , met 3 vrienden.
Uiteraard is de heen en terugrit op de AUTOBAHN al een feest, maar
ik vind het echt supertof daar, teveel om te zien, en heerlijke bratwursten
eten.
En inderdaad echt veel beter en mooier en groter dan de RAI.

See you there !!!!!!
 

Huyzen

Lid
oh, ik krijg ook zin. Zeker om eens echt de O2 te testen. Eens kijken of ik een maat bereid kan vinden om mee te gaan.
 

MarcoO2

Forumguru
Nog iemand die morgen naar de IAA gaat? Zo ja, zie ik je bij de Skoda-stand! Ik ben die met die krullen! :grin:
 

plaza

Forumguru
Ja, ik ben er gisteren geweest.

DE SUPERB COMBI IS IN EEN WOORD GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!

Ik droom , ik droom , en zie .................
 

Aiii

Lid
Kan niet wachten om hem live te zien. De Yeti wordt zeker een overweging tegen de tijd dat de Octy aan vervanging toe is. Die is in het echt super om te zien en in te zitten. Maar de Superb is zeker ook een mogelijkheid. Of tegen dan de nieuwe Octy....

...Dromen blijft leuk... :D
 

michelover

Forumguru
Morgen naar de IAA , gelijk even kijken of de topsnelheid voldoet van de auto , anders moet ie maar even langs de tuner.
Ben wel benieuwd hoe de Superb 2 Combi er echt uitziet maar uiteraard ook al het andere nieuws op de IAA.
 

MarcoO2

Forumguru
Ik zal er ook zijn vrijdag, je kunt mij er makkelijk uitvissen, ik spreek nederlands tussen alle duitsers. Tot dan!
Helaas... er waren teveel Nederlanders om je op te merken!

Morgen naar de IAA , gelijk even kijken of de topsnelheid voldoet van de auto , anders moet ie maar even langs de tuner.
Ben wel benieuwd hoe de Superb 2 Combi er echt uitziet maar uiteraard ook al het andere nieuws op de IAA.

En... wat deed je auto qua top? Ik heb hem voor de tuning nooit getest, dus ben eigenlijk wel benieuwd!

Enne... wat is de S2C mooi he... hebben hebben hebben! Ik stond met een nederlander te praten die uit nu in een A6 Allroad reed en zei "hier zit ik al jaren op te wachten". Mooie complimenten voor een Skoda!!
 

plaza

Forumguru
Hey Marco, weer terug aus frankfurt ?

Wat is die S2 COMBI mooi in het echt , of overdrijf ik ????
Dit wordt een audi avant,passat, mondeo, mazda 6 , opel insignia KILLER.

Viel me trouwens op dat de Skoda stand ontzettend druk was.

Heb je nog kunnen toppen op de Autobahn ?
 

MarcoO2

Forumguru
Ja, kom net binnen lopen! En nee, je overdrijft echt niet... het is een schitterende auto! Heb je de nieuwe Mercedes E-klasse Combi (sorry, Tourer) gezien? 3x zo duur, even grote bagageruimte, maar veeeeel minder ruimte achterin...

Het kan haast niet anders of het moet een topper worden! Denk ook dat het daarom zo achterlijk druk was op de stand, er zijn momenteel gewoon een hoop leuke en nieuwe Skoda's te koop!

En heb inderdaad op de terugweg nog even flink doorgehaald, ik weet nu zeker dat de wagen 250+ (gps-snelheid) loopt! En dat voor een 1.8... :xyxthumbs:
 
Bovenaan Onderaan