IAA Frankfurt

ertromp

Forumguru
Wat ik toch wel in deze rubriek mis zijn de foto's van de Alfa Giulia. De Skoda plaatjes zijn mooi maar die Alfa is natuurlijk pas echt autonieuws
 

Mogas

Forumguru
Voor zo ver het lukte 200 + fotos gemaakt gisteren maar moet ik eerst ff uitzoeken ,Nu geen tijd voor ,Ga zo de deur uit en ben pas vanavond laat weer terug ,Niet eens tijd om WTCC ,Moto GP ,F1 en DTM te kijken vandaag ,Morgen heel de dag voor uitgetrokken
 

hemi24

Forumguru
Wat ik toch wel in deze rubriek mis zijn de foto's van de Alfa Giulia. De Skoda plaatjes zijn mooi maar die Alfa is natuurlijk pas echt autonieuws

Ben ik nu de enige, wie het is opgevallen dat de lijnen van de achterportieren totaal niet kloppen?

Lijkt wel of er een oud ontwerper van Rover hier aan het werk is geweest!!!
 

ertromp

Forumguru
Ben ik nu de enige, wie het is opgevallen dat de lijnen van de achterportieren totaal niet kloppen?

Lijkt wel of er een oud ontwerper van Rover hier aan het werk is geweest!!!

Design is altijd smaakgevoelig maar ik blijf het prachtig vinden en vind er weinig mis mee

alfa-romeo-giulia-IAA-2015-33.jpg

Met dit design, zulke achterdeuren en zo'n beest van een motor had ie bij mij wel op de oprit mogen staan.
 
E

Ex-lid 2926

Mijn eerlijke mening over deze auto: Ik kan er niet warm of koud van worden. Ik kijk veel liever naar een BMW M3 of M4. Daar ligt het niet allemaal zo dik bovenop. Om in hetzelfde huis te blijven; dan zie ik liever de Maserati Ghibli.
Ik ben wel erg benieuwd naar de "normale" uitvoeringen van de Giulia. Ik beet bijna zeker dat de lijnen van deze auto beter uitkomen zonder al die (vermoedelijk wel functionele) opsmuk van de topversie.
O ja, waar ik ook erg gecharmeerd van was. De Kia Soul. Stond er in het rood met zwarte accenten. Wat een leuke onderscheidende auto. Heel veel binnenruimte, mooi afgewerkt, fijne stoelen. Veel leuker dan de even grote Venga. Toen ik de Kia gastheer vertelde dat deze auto niet in deze uitvoering (wel de iets anders uitziende elektrische versie) in Nederland verkrijgbaar is stak hij zijn verbazing niet onder stoelen of banken. Al vertelde hij er wel bij dat de verkopen in Duitsland ook wat achter bleven. In een tijd dat Citroen goede sier maakt met de Cactus zou Kia NL toch nog eens moeten overwegen om de Soul naar ons land te halen.
 

Darkside

Forumguru
Ik vind de Giulia erg mooi. En een basis uitvoering zal er ook vast erg mooi uitzien.
Weet alleen nog niet of ik het een Alfa vind. Heb toch soms het idee het mist wat italiaanse flair zeg maar.
 

peterrapid

Forumguru
Die Guillia is prachtig mocht deze vorig jaar verkrijgbaar zijn geweest was dit wel ook een grote kanshebber zijn geweest.
 

CDK

Forumguru
prachtige wagen, maar of ik'm zou durven kopen?? ik vrees dat ik blijf 'hangen' in VAG / Mercedes Benz / BMW, dat zijn auto's die me aanspreken en waar ik vertrouwen in heb :bloos:
 

Darkside

Forumguru
Tja dit blijft discussie. Er zijn zat mensen die nooit problemen hebben met hun Franse danwel Italiaanse auto. Maar wel met de Duitse degelijkheid zeg maar.
Ligt ook aan je verleden denk ik.
 

peterrapid

Forumguru
Ik kan niks verkeerd zeggen over Alfa heb een 156 SW 1.9td gehad en eerlijk waar staat in mijn top 3 van beste wagens die ik heb gehad.
 

CDK

Forumguru
@plaza, m'n vorige S2 was een 2.0Tdi CR 170pk DSG6 :jaja: Best wagentje overigens, alleen jammer dat het bij 217 gps km/h ophield ;)
 
Bovenaan Onderaan