IAA Frankfurt

plaza

Forumguru
Ik ga morgenavond richting Frankfurt om dinsdag lekker vroeg al op de IAA te zijn , wie is er al geweest en wie gaat er dinsdag ook ?
Hoe was de Skoda en Seat hal ?
 

plaza

Forumguru
In 1 woord weer fantastisch..........eigenlijk als ware autoliefhebber een must om heen te gaan , echt de moeite waard.
Wanneer je eenmaal er een keer geweest bent , wordt het een verslaving , het is om het jaar , dus dat is te doen , dus in 2017 ben ik weer van de partij.
Het is ongeveer 10 x de RAI met veel horeca en buitenvertier , alle autofabrikanten pakken flink uit , en Mercedes , BMW en Audi is werkelijk zo groot en fantastisch....
Deze keer de " betaalbare" toppers : Super combi ,Seat leon cupra ST 290 !!!, Peugeot 308 GTI , Renault Talisman Station, Borgward Suv , seat leon cross suv , Alfa romeo Gulia .
En natuurlijk af en toe wanneer het kan met 275 km per uur langs een Porsche blazen....:).......zonder dat je bang hoeft te zijn voor oom agent....heerlijk scheuren op die Autobahn.
 

Blackokkie2

Forumguru
Veel plezier daar, ik zit nog steeds te denken om toch te gaan. De autoliefhebbers in de Familie zijn op vakantie dus zal alleen moeten gaan.
 

Mogas

Forumguru
Gaan met z'n vieren ,de dames gaan zaterdag de stad in en ga met m'n zwager de beurs op
Zien wel hoe laat we zaterdag avond thuis zijn ,Zondag om een uur of 10 in Muiden zijn met de motor
Rondje IJsselmeer ter afsluiting van het seizoen
 

ertromp

Forumguru
Helemaal eens met de nummer 1 @sitechris die jee geeft bij de Toppers aan de Alfa Gulia ............................. wat een superrrrrrrrrrrrrr mooie auto!!!
Nog wat meer plaatjes gemaakt van die Alfa???
 

Darkside

Forumguru
Morgen ga ik.
Is helaas even geleden dat ik geweest ben. Maar IAA was altijd super tof, gezellig en leuk om naar toe te gaan.
De RAI dat doe ik niet meer.
En geneve staat eigenlijk nog op wenslijstje.
Maar morgenvroeg weg. En laat thuis vermoed ik zo.
 

Marcooctavia

Forumguru
(Even) naar de IAA geweest.
Het was een lange dag vroeg de deur uit om er om 10:00 te zijn en in de nacht weer thuis.
En dan nog niet eens alles kunnen zien.
Maar was de moeite waard.
Hier onder een paar foto's
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    780,9 KB · Weergaven: 25
  • image.jpeg
    image.jpeg
    962,5 KB · Weergaven: 23
  • image.jpeg
    image.jpeg
    1.020,8 KB · Weergaven: 24
  • image.jpeg
    image.jpeg
    842,5 KB · Weergaven: 25
  • image.jpeg
    image.jpeg
    915,7 KB · Weergaven: 23

Darkside

Forumguru
Jep. Wekker vanochtend om 5 uur gezet. Avondd daarvoor wezen stappen (niet handig om om 0200 thuis te komen). 6 uur vertrokken. 930 aangekomen. En net thuis. Volgens google 21432 stappen gezet en 11,2 km gelopen.
Was weer spper gezellig. Nu slapen....
 
E

Ex-lid 2926

Afgelopen dinsdag met mijn oudste zoon de IAA bezocht. Was nu de 4e keer dat wij dit samen gedaan hebben. Maandagmorgen vertrokken en de auto bij het hotel neergezet. Even lekker slenteren en eten in de stad.
Vanuit het hotel was het slechts een kwartiertje lopen naar de Messe. We waren 's morgens om 09:30 uur binnen.
Bij het betreden van de Mercedes hal werden we zo'n beetje bedwelmd door de drukte en warmte en hebben dus rechtsomkeert gemaakt. Helaas kon je ook bij Porsche wel over de koppen lopen, dus dit merk helaas ook overgeslagen. Het lukt je namelijk nooit om alles op één dag te bekijken.
Iedere keer verbaas ik mij over de toegang naar de speciale Audi hal op het binnenterrein. In de rij staan, vervolgens een soort slalom lopen langs de hekken en dan gecontroleerd naar binnen geleid worden. De nieuwe A4 vind ik een plaatje. Echt een mooie strak gelijnde auto.
Andere positieve verrassingen: de nieuwe Astra en Megane. Ferrari's heb ik niet gezien. Op de naastgelegen stand van Jeep hadden ze één of andere populaire Duitse persoonlijkheid uitgenodigd die kennelijk goed in de smaak viel bij het vrouwelijke publiek. Heel wat gilletjes gehoord. Helaas hadden al die bezoekers het pad langs de stands van Jeep en Ferrari geblokkeerd. Nou ja, ons hotel zat pal naast de Ferrari en Maserati dealer in Frankfurt. Daar konden we dus alle modellen bewonderen. En dinsdagmorgen exact 07:01 uur in het hotelbed gewekt door het geluid van een flink toerenmakende 8 cilinder uit Maranello. Het kan slechter. Ondanks de drukte en het missen van een paar merken toch een geslaagde beursdag gehad. Alleen die heen- en terugreis over die belabberde autobahnen. Ontelbare baustelles drukten de gemiddelde snelheid flink. Wat hebben wij in Nederland toch een prachtig wegennet.
 

Mogas

Forumguru
Gisteren ook rond gewandeld daar ,Barstensdruk :nailbiting::stop::thumbsdown: ,Als eerste de Mercedes en VAG hal ingegaan
Ging nog net ,Het Audi Paviljoen kon je een uur voor in de rij staan Overgeslagen dus .Bij Ferrari kon je idd niet in de buurt komen. Gelukkig aan de overkant wel de nieuwe Alfa GTA kunnen bekijken. Hoop mooie design cars en nieuwe modellen gezien. Gisteravond om 23:00 weer thuis en gelijk m'n mandje in gedoken ,Nu wakker en ga vandaag een rondje Ijsselmeer op de motor doen met het cluppie
 
Bovenaan Onderaan