Houdoe Superb, Hey Kodiaq

Stuiver

Forumguru
Na 8 jaar en 168000 km neem ik komende week afscheid van mijn Superb, en neem ik een Kodiaq in ontvangst.
Sportline PHEV, Pano, Trakhaak met TA, Parkeer- Family- Light&View- Winter- DCC- en Comfortpakket en 20" Rila Aero. Uiteraard in MoonWhite.

Zal mijn Superb best missen, die heeft mij en mijn gezin echt tot ver buiten de grenzen van de EU gebracht en altijd veilig.

Rich_LI.jpg_compressed.jpg

Ik merk dat ik uitkijk naar plugin/electrisch rijden, en verwacht dezelfde (rij) ervaringen te krijgen als in al mijn skoda's hiervoor. Hoop op een snelle kraak van de softwarematige beveiliging zodat er wat aanpassingen gedaan kunnen worden door een forumlid in Breda. Daarnaast zal ik zeer spoedig de Aero-covers verwijderen, en de daarmee zichtbare bouten en het naafgat afdekken met zwarte covers. Ook zal ik alle rvskleurige delen (zoals bijvoorbeeld slot in portieropeningen) afdekken met zwarte kappen. Ik twijfel nog over het verwijderen van de SKODA en Kodiaq letters, maar daar kom ik ook nog wel uit.

Zal foto's plaatsen van de nieuwe aanwinst zodra deze aan mij is overhandigd volgende week.

Stuiver

Forumguru
Zoals beloofd: Vandaag de Kodiaq opgehaald en dus een aantal foto's.
IMG20251110141808-2.jpg

IMG20251110141833.jpg

IMG20251110141847.jpg

IMG20251110141824-2.jpg
IMG20251110151720.jpg

Voor wie er binnenkort een 2017 Superb TDI met 170.000 km op de teller op de markt ziet en geïnteresseerd is: Er zijn zaken waarin de dealer niet geïnteresseerd was (mods Anterra en VAG Techniek) en ik heb een complete onderhoudshistorie in het instructieboekje gestopt.

Stuiver

Forumguru
1e wijziging.
Van
IMG20251112084823.jpg
Naar

IMG20251112085724.jpg

Aero kap eraf, naafkappen (origineel Skoda) en boutdoppen (origineel skoda) erop. 10 minuten werk omdat ik twee keer op en neer moest lopen naar de schuur... :)

ESL

Forumguru
Oh die velgen die daar onder weg komen zijn best oké!

Dit is de 18” vela aero denk ik? Ik heb voor mijn nieuwe superb expres de 19” torcular uitgezocht omdat ik die aero niet zo mooi vond. Maar als ik die van jou zo zie dan had dat ook best gekund.

Maar ach, nu te laat

Bovenaan Onderaan