Houdoe Superb, Hey Kodiaq

Stuiver

Forumguru
Na 8 jaar en 168000 km neem ik komende week afscheid van mijn Superb, en neem ik een Kodiaq in ontvangst.
Sportline PHEV, Pano, Trakhaak met TA, Parkeer- Family- Light&View- Winter- DCC- en Comfortpakket en 20" Rila Aero. Uiteraard in MoonWhite.

Zal mijn Superb best missen, die heeft mij en mijn gezin echt tot ver buiten de grenzen van de EU gebracht en altijd veilig.

Rich_LI.jpg_compressed.jpg

Ik merk dat ik uitkijk naar plugin/electrisch rijden, en verwacht dezelfde (rij) ervaringen te krijgen als in al mijn skoda's hiervoor. Hoop op een snelle kraak van de softwarematige beveiliging zodat er wat aanpassingen gedaan kunnen worden door een forumlid in Breda. Daarnaast zal ik zeer spoedig de Aero-covers verwijderen, en de daarmee zichtbare bouten en het naafgat afdekken met zwarte covers. Ook zal ik alle rvskleurige delen (zoals bijvoorbeeld slot in portieropeningen) afdekken met zwarte kappen. Ik twijfel nog over het verwijderen van de SKODA en Kodiaq letters, maar daar kom ik ook nog wel uit.

Zal foto's plaatsen van de nieuwe aanwinst zodra deze aan mij is overhandigd volgende week.

Bovenaan Onderaan