Hoe zwarte delen terug zwart maken???

H@RM

Senior Member
wonderspons-melamine-spons-pak-a-10-stuks.jpg


De welbekende melamine spons met een apc oplossing en de waxresten zijn verledentijd
 

DannyG

Forumguru
wonderspons-melamine-spons-pak-a-10-stuks.jpg


De welbekende melamine spons met een apc oplossing en de waxresten zijn verledentijd


Dat is een goeie :thumbsup:. Moeder de vrouw werkt in een filiaal van de Action dus ga ik haar zo'n pakje sponsjes eens laten mee brengen. (Het poetsen zal ik wel zelf mogen doen denk ik :jaja:)

Nu heb ik al drie manieren om er van af te geraken (de wax sporen, niet mijn vrouw) ... thanks guys :cheer:.
 

DannyG

Forumguru
Even een kleine update: 'k Heb zaterdag de wagen nog eens onder handen genomen. De zwarte delen waar de wax nog duidelijk op aanwezig was, zijn nu terug mooi zwart. De makkelijkste manier was dia van H@RM: een melamine sponsje geweekt in water met daarin een autoshampoo. Ging zonder enige moeite en laat geen krassen na.

Super tip en sneller dan eerst de auto af plakken.

Dank je wel voor iedereen voor het mee helpen denken en de verschillende goede tips :thumbsup: :dankje:

Groetjes,

Danny
 

H@RM

Senior Member
Goed om te horen dat het gelukt ik. Zelf jaren lang aan het stoeien geweest met de delen van een X5 waar van die mooie protech zooi op zat. Melamine sponsje was ook de uitkomst toen
 

H@RM

Senior Member
Beter nog een deftige coating. heb je er de eerste paar jaar geen omkijken meer naar
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan