Hoe ziet jou Roomster er nu uit?

contest2tuningczechnet0fk.jpg



zo DIK !!
 

Hetzer

Forumguru
Wat me ook nog te binnen schoot...voor de nieuwe Fabia Estate kan je een soort van voorspoiler bestellen...ziet er helemaal niet fout uit!

Nu zat ik te denken...moet wel héél raar lopen als dát niet op een Roomster past...


is dat niet deze voor spoiler???
 

Bijlagen

  • 01b.jpg
    01b.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 33

Hetzer

Forumguru
UPDATE!!!!

Ik heb van de week toch ook de zwarte strip ook geplaatst, ik was voor iets meer dan 50 euro kwijt bij de dealer incl montage.
 

Bijlagen

  • DSC00489.jpg
    DSC00489.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 26
  • DSC00490.jpg
    DSC00490.jpg
    94,3 KB · Weergaven: 35

EdK

Forumguru
UPDATE!!!!

Ik heb van de week toch ook de zwarte strip ook geplaatst, ik was voor iets meer dan 50 euro kwijt bij de dealer incl montage.

Haha die had ik gratis ! foutje van me dealer met de aflevering !
Had de flappen voor achter de achterstoelen om de kofferbakruimte af te sluiten besteld en ze hadden die strip erop gezet !!
Toen het op het geldbedrag kwam , zei ik tegen hem dat hij eraf mocht gehaald worden zonder beschadiging ant ik had er niet om gevraagd !
Tja en dat kon hij me niet garanderen dus bleef de strip zitten op zijn kosten !
Moet zeggn dat hij al menige kleine kras op de lak heeft tegengegaan
 

Hetzer

Forumguru
@Edk; heb jij geen foto's van jouw Roomster? met beschermstrip :D, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar die van jou!!!!
 

EdK

Forumguru
@Edk; heb jij geen foto's van jouw Roomster? met beschermstrip :D, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar die van jou!!!!


Tja nu heb je me wel bij de staart ! Moet al een jaar knappe foto's maken en elke keer komt het er niet van ! :blush::blush:
Ook omdat ik nu met die Atria velgen eronder rij ! ( ook alweer een ruim 1/2 jaar )
Dus ik ga het proberen binnen 2 weken te realiseren , want volgende week 4 dagen vrij omdat ik een lang weekend in noord le france aan het vecht vliegeren ben en dan de maandag eigenlijk en eindelijk de tijd er voor zou moeten hebben !
 

Hetzer

Forumguru
oostenrijk bij de aachensee wonder boven wonder lag daar geen sneeuw

:ot: inderdaad mooie foto maar ehh no hard feelings hoor :blush: , maar volgens mij is dit toch niet jouw Roomster!!?????, je geeft aan dat jij een Panorama dak heb, op de foto heeft hij dat niet (met panaroma dak zit de antennen achter zonder voor)
 

Bijlagen

  • roomster.jpg
    roomster.jpg
    4,1 KB · Weergaven: 33

vinshi

Lid
ik zal wel een keer 1 nieuwe foto plaatsen zo gouw ik tijd heb en ja je hebt gelijk.ik had geen zin en tijd om toen 1 foto te maken maar ik zal er zo snel mogelijk 1 plaatsen.
 

Hetzer

Forumguru
ik zal wel een keer 1 nieuwe foto plaatsen zo gouw ik tijd heb en ja je hebt gelijk.ik had geen zin en tijd om toen 1 foto te maken maar ik zal er zo snel mogelijk 1 plaatsen.


Danke, hoe meer foto's des te beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Boet

Actief lid
Doe ik ook binnenkort weer. Eerst een stukje achterklep fixen. Is een stuk lak vanaf gesprongen omdat de Milotec bumperplaat nét een millimeter te hoog ligt blijkbaar:(.
 

Hetzer

Forumguru
Doe ik ook binnenkort weer. Eerst een stukje achterklep fixen. Is een stuk lak vanaf gesprongen omdat de Milotec bumperplaat nét een millimeter te hoog ligt blijkbaar:(.

Dus de achterklep schraapte over de bumperplaat heen??
 

Boet

Actief lid
Precies. Ik heb daar de sporen ook van op de bumperplaat gevonden. Zie je het eerst in de van héel kleine 'krabbetjes' op de ovalen profieletjes van de plaat.

Ik sluit niet uit dat ik daar de boel wat meer had moeten aandrukken; aan de andere kant loopt het nl. feilloos.
 

Hetzer

Forumguru
Zijn er al weer wat forum leden met nieuwe foto's van hun Roomster, ik krijg ontwennings verschijnselen !:shocked:


Dan nog maar weer 1 van die van mij!
 

Bijlagen

  • 117.jpg
    117.jpg
    97,6 KB · Weergaven: 25

Bothje

Heel gewoon lid
Geen foto van de complete RoomsteR, maar van de spiegel.
Vond het wel leuk wat ik daarin zag, moest aan de koek reclame denken.
 

Bijlagen

  • IMG_6969.jpg
    IMG_6969.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 27
Bovenaan Onderaan