Hoe ziet jou Roomster er nu uit?

Boet

Actief lid
Nope. Is hetzelfde. Had blijkbaar destijds een 'kenteken-camouflage-mood', welke later verdwenen is:)
 

vinshi

Lid
roomster

hallo ik heb sinds 3 weken 1 skoda roomster comfort met panoramadak parkeersensoren bochtverlichting meesturende koplampen middenarmsteun radiocd cruisecontrol halflederen bekleding atria 16inch velgen lpg instalatie g3 roofrail en climatronic dot matrixdisplay en elektrische ramen voor en achter,privacy glass.
en de kleur is capuchino beige.

dit is 1 demo auto van een jaar oud en we zijn er heel blij mee
 

Bijlagen

  • roomster.jpg
    roomster.jpg
    81 KB · Weergaven: 59

van_der_P

Senior Member
hallo ik heb sinds 3 weken 1 skoda roomster comfort met panoramadak parkeersensoren bochtverlichting meesturende koplampen middenarmsteun radiocd cruisecontrol halflederen bekleding atria 16inch velgen lpg instalatie g3 roofrail en climatronic dot matrixdisplay en elektrische ramen voor en achter,privacy glass.
en de kleur is capuchino beige.

dit is 1 demo auto van een jaar oud en we zijn er heel blij mee

Een leuke auto met veel extra's. Soms is het echt een buiten kans om zo'n komplete uitvoering te kunnen kopen. Veel plezier met deze praktische auto.

Welkom op dit gezellige forum.
 

Hetzer

Forumguru
Mooie wagen , ook lekker uitgerust zeg!!!!!! zit volgens mij echt alles op, bij welke dealer heb je hem gekocht??, Mijn Roomster is ook een jaar oud, alleen als Style wat minder uitgerust dan jouw Comfort.
 

vinshi

Lid
ik heb mijn roomster gekoch bij skoda bollen in maastricht.
maar als je op de skoda site kijktbij ocasions dan vindt je heel veel demo modellen en zo heb ik de mijne ook gevonden
 

joergarms

Senior Member
Veel plezier met je wagen, zo te zien heb je er al een ander landje dan alleen nederland mee bezocht, waar heb je die foto gemaakt??
 

CoLLi

Nieuw lid
Dit is de mijne :yeah:

heb hem nu van 7 maart.
En ben er geweldig tevreden over!! :xyxthumbs::xyxthumbs:
 

Bijlagen

  • dsc04162a.jpg
    dsc04162a.jpg
    69,5 KB · Weergaven: 62
  • dsc04150a.jpg
    dsc04150a.jpg
    63,4 KB · Weergaven: 55
  • dsc04160.jpg
    dsc04160.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 55

Hetzer

Forumguru
Dit is de mijne :yeah:

heb hem nu van 7 maart.
En ben er geweldig tevreden over!! :xyxthumbs::xyxthumbs:

Erg mooi kleur ook , en mooie sportstoelen die wil ik ook hebben in mijn volgende auto!
 

Bijlagen

  • dsc04160.jpg
    dsc04160.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 43

Hetzer

Forumguru
Dit is idd anthracite grey metallic. Vond het wel mooi staan :)

Is de Elegance de "duurste" en meest uitgeruste versie in Belgie, of je daarboven nog een uitvoering???, aan gezien je geen projector koplampen hebt, ik dacht dat die in nederland standaard zaten op de Elegance/Comfort
 

CoLLi

Nieuw lid
Is de Elegance de "duurste" en meest uitgeruste versie in Belgie, of je daarboven nog een uitvoering???, aan gezien je geen projector koplampen hebt, ik dacht dat die in nederland standaard zaten op de Elegance/Comfort

De elegance uitvoering is idd de meest uitgeruste versie. Die koplampen waren als optie, zitten niet in de standaard uitrusting van de elegance.
 

Hetzer

Forumguru
De elegance uitvoering is idd de meest uitgeruste versie. Die koplampen waren als optie, zitten niet in de standaard uitrusting van de elegance.

Ik heb het nog even gecheckt, maar in Nederland zitten de projector koplampen standaard op de Elegnace voor de Mistlampen met Corner Function, moet wel bij betaald worden.
 

Boet

Actief lid
Het zijn weer fraaie exemplaren, Vinshi en Colli. Vooral die sportstoelen vind ik in deze uitvoering prachtig!

ps) @ Vinshi...als je nu had opgenoemd wat er níet op je Roomster zit, was je zó klaar geweest...;)
 

LenK

Forumguru
Mijn Roomster ziet er nu zo uit: :489:
2autosVanDeZaak-Parkeerplaats.jpg
 
Bovenaan Onderaan