Hoe ouder hoe gekker

Rosinfield

† In Memoriam
Kan de formule niet vinden, wel dat het wordt geschat en dat die schatting hoger uitvalt, omdat er vermogen wordt verloren van motor naar wiel vermogen. Ik kan dus denk ik het beste maar van de door VAG Techniek opgegeven waarden uitgaan. Dus veel wijzer ben ik hier niet van geworden, behalve dat de curves er goed uitzien en dat het aantal pk's wel een stukje minder is dan werd gesuggereerd en meer in de buurt ligt van wat VT op geeft
 

EdK

Forumguru
Ach vraag je voor je verjaardag een rollenbanktest bij VAG techniek
Dan weet je het uiteindelijk precies ....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ach vraag je voor je verjaardag een rollenbanktest bij VAG techniek
Dan weet je het uiteindelijk precies ....
Nou nee, want de ene rollenbank is de andere niet en het resultaat op één specifieke bank kan ook verschillen op verschillende tijdstippen. Dus precies weet je het nooit.
 

EdK

Forumguru
Ach dan vraag je er één bij JD en één bij VAG Techniek en neem je daar het gemiddelde van....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Hier een filmpje en plaatje van de uitlaat.
21ab462809587e2f324ecf3744591bf1.jpg
 

EdK

Forumguru
Vind wel leuk, zie een paar slangklemmen RVS zitten die wij gebruiken voor olie en strond pompen...
Wil er verder niets mee zeggen hoor, maar viel me zomaar op.....:pieker::pardon:
 

Cordoba

Forumguru
De vraag is of deze rollenbanktest klopt, want ook dat is geen zekerheid, ik zal dat later deze week wel uitleggen, ik ga nu m'n bedje opzoeken. (waar heb ik 'm ook alweer gelaten). Zie ook het verhaal van Peter, die er al iets van vermeld.
 

Rosinfield

† In Memoriam
De vraag is of deze rollenbanktest klopt, want ook dat is geen zekerheid, ik zal dat later deze week wel uitleggen, ik ga nu m'n bedje opzoeken. (waar heb ik 'm ook alweer gelaten). Zie ook het verhaal van Peter, die er al iets van vermeld.
Het is dus geen rollenbank test; er wordt een sensor op een wiel geplaatst en op de weg geregistreerd
 
Bovenaan Onderaan