Hoe ouder hoe gekker

Topic in 'Mijn auto' gestart door Rosinfield, 09-04-2019.

1. SuperBeeb

SuperBeeb Forumguru

Nieuwste Polo heeft volgens mij zelfs meer beenruimte achterin dan een golf. Bagageruimte is nog wel iets krapper.

2. JeSko

JeSko Forumguru Donateur

Kan best @SuperBeeb , dat type auto zijnde hatchback is altijd krap achteraan en ruim in de koffer, onze 308 had dit ook, hele grote koffer voor een hatchback, maar beperkte been en hoofdruimte achterin, de redenering hierachter zal zijn dat dit voor kleine gezinnen met jongere kinderen voldoet, en dat is ook zo. Niet iedereen wil met een 5 meter lange break rijden uiteraard :D

3. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Ik had zo mijn twijfels over de ruimte ivm vakantie, maar het valt me alles mee. Twee personen, 1 hondje en de nodige spullen. Grootste stuk achterbank omlaag, rest voor het hondje. Goed te doen voor ons

4. VAG-man

VAG-man Forumguru

Als wij met het gezin van 4 personen in een Audi A2 (zonder dakkoffer) naar Zuid-Frankrijk op vakantie kunnen, kan jij dat met 2 personen en hondje zeker in een Polo. Hoewel de A2 wel een ruimtewonder is.

5. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

De Milltek catback heeft de nodige vertraging opgelopen in het bestelproces. Zou er nog 1 in voorraad zijn, maar dat bleek niet het geval. Tja, die Britten, ik heb het er niet op. Hebben geen greintje bescheidenheid, maar alles gaat mis en/of is krakkemikkig (ik chargeer wat natuurlijk). Hopelijk kunnen ze wel uitlaten maken. De 27e komt die eronder.

6. EdK

EdK Forumguru

Tsja had je het maar in china moeten laten maken / bestellen........:deuk:

Deel deze pagina