Hoe ouder hoe gekker

Okki

Donateur
Snap dat proffesioneel bijspuiten geld kost, maar ik zou me er aan ergeren als het er zo uit ziet. Misschien niet van afstand, maar van dichtbij :sterretjes:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dat doe ik nu ook wel, maar dat slijt wel weer met de tijd. Hangt natuurlijk ook af van persoonlijkheidsfactoren; in hoeverre ben je een Pietje Precies, accepteer je een sub-optimaal resultaat. Denk dat ik er wel mee ga kunnen leven, die kale plek is in elk geval weg voor het (globale) zicht
 

Tuulster

Forumguru
Nice try...... ik heb respect voor de poging, maar..........met piepende bandjes naar de Prof om het te laten herstellen is mijn mening.
Sonde van de mooie auto.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dat zie ik ook zo. In dit geval wel een gebruiksvoorwerp met een voor mij belangrijke meerwaarde. Maar daar zie je aan de buitenkant helemaal niets van ;)
 

EdK

Forumguru
Gewoon de aanbiedingen van wat spot repair firma's in de gaten houden..
En als er één is die een aanbieding / actie heeft dan toeslaan.
Met inruilen scheelt het toch wel weer wat eurie's
Want als de dealer het ziet gaat hij rekenen in nieuwe onderdelen
Denk namelijk niet dat jij deze wagen gaat oprijden....
 

leon-cupra

Forumguru
Voor wie? Voor jezelf tiens:arghh:
Een wagen is een tweede duurste aankoop in je leven. Daar draag je zorg voor. In je huis ga je toch ook niet de deur instampen omdat het een gebruiksvoorwerp is? Zet je je vuile schoen toch ook niet tegen de net geschilderde muur? ....
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, maar hoever je daarin gaat is een tweede. En het gaat hier niet om hoe je met dat gebruiksvoorwerp omgaat, maar met opgelopen schade daaraan.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Probleem is alleen ( alhoewel probleem ) dat jou lange tijd , voor vele van ons zeerrrrrr kort is...;):D

Ja, tot nog toe wel, omdat ik steeds weer wat anders wilde. Maar ik zie dit toch wel als het hoogst haalbare binnen mijn mogelijkheden en wil het er graag mee doen ;)
 

EdK

Forumguru
Jij kan rustig een porsche met 2 keer de kop er af bekostigen ..... en daar zit ik dus op te wachten....
Dan is het pas de titel hoe ouder hoe gekker van enige waarde !
Nu ist maar een polootje
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ha ha, ja dat zou op zich best kunnen. Als ik verder met niemand rekening te houden had. Ben blij dat deze uitspatting me vergund was ;)
 

EdK

Forumguru
Wie had je met de polo koop ook alweer geholpen ??
Denk dat die je zeer zeker helpt met de porsche hoor , uiteraard wel een ritje als beloning geven....:D
 

Sand3r

Senior Member
Jeetje... Dit moet wel netter.
Haal de mistlamp + zwarte deel even uit je bumper, dan kun je netter werken zonder dat deel mee te nemen/te beschadigen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb al een tijdje zitten dubben over het geluid. Het mag nog wel wat sportiever, maar ik vind wat ik heb beluisterd van middendemper delete en non resonated catback, way too loud. Toen kwam ik ergens een ervaring tegen en dat was eigenlijk precies het geluid dat ik zocht. Een Milltek resonated catback. Nu vind ik tot nog toe alleen bedrijven die zoiets plaatsen op nogal grote afstand van mijn woonplaats (in ZO Friesland). Zijn er wellicht onder jullie die goede mogelijkheden meer bij mij in de buurt kennen?
 
Bovenaan Onderaan