Hoe ouder hoe gekker

JeSko

Forumguru
@MarcoO2

Klopt, gebruikers "kloegen" bij de vorige aandrijflijn inderdaad nog wel eens over een gezoem, maar daar heb ik ook niks van gemerkt met de vervangwagen, het enige gezoem dat ik hoorde was dat van het stemmetje in m'n hoofd dat zeurde dat ik zo'n auto echt moest kopen :D zowel qua geluid, of beter het gebrek daaraan, als de overgangen was het puur genieten van die auto, ik merkte ook dat het kalmerend werkte op mijn rijstijl.
 

EdK

Forumguru
Als je nou echt gek wil doen dan zou ik nu in die 2 jaar voor je A gaan en daarna een BMW K1600RT met zijspan nemen.....
Zijspan wel met snel-ontgrendelen nemen ! Zal je niet te snel nodig hebben maar kan met schoonmoeders soms er fijn zijn...

Kosten nieuw komen vermoedelijk ergens rond de 60K uit..... maar je hebt 2 jaar de tijd om een knappe 2e hands te vinden..
 

Eltjo

Forumguru
Het schijnt dat Toyota (binnenkort) geen sedans meer levert in NL, maar waarschijnlijk ga je toch meer voor de hashbak.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat helpt alleen niet bij deze aandoening. Prednison wel degelijk. Maar afkick verschijnselen zijn helaas wel wat je kunt verwachten
 

Eltjo

Forumguru
Misschien is dit wel zijn praatgroepje. Prednison schijnt geen predje te zijn... Mijn huisarts begint daar ook over als pijnbestrijding. Zo laat mogelijk aan beginnen denk ik dan. Maar als het tijdelijk is en helpt, o.k. Sterkte met afkicken.
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Was zaterdag even in Almere bij iemand voor de achterlichten bij drl. Moet zeggen dat ik best onder de indruk was van obd 11. Mooie app en fluitje van een cent zo'n aanpassing
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Rosinfield

† In Memoriam
Nse hoor. @VAG-man heeft het nodige gedaan
Dit stond nog. En verder geen enkele belangstelling voor drl die wat dooft met de
Richting aanwijzer en dat soort flauwekulletjes. Men doet dat gewoon omdat het kan denk ik.
 

Eltjo

Forumguru
Draagt wel zeker bij aan de voorkant als de koplamp dooft.
Hoe vaak je gewoon (bijna) niet ziet dat er geknipperd wordt als de koplampen aan zijn. Net zo als je iets mist als je tegen de koplampen zit in te kijken als er een fietser of wat anders naast of voor rijdt.

Achterkant weet ik idd niet zo, effect zal veel minder zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan