Hij komt, hij komt....

Erikje

Actief lid
ING Car Lease: hou op, schei uit. Wat een arrogante club, maar ja, ze doken bij ons onder de offerte van directlease, dus toch maar weer daar besteld.
 
Vandaag is de auto dan toch echt besteld bij de leasemaatschappij (LeasePlan)

Ongeveer dezelfde auto als ik heb besteld stond laatst trouwens op de parkeerplaats voor mijn kantoor (jammie jammie):

100758559_e7fb3e6215.jpg
 
Leverweek

Gister heb ik van de leasemaatschappij de bevestiging van de bestelling ontvangen.
De verwachte leverweek is week 18. Oftewel, de week van 1 mei.
Dat klinkt nog zoooooooo ver weg /forum/images/graemlins/frown.gif
 
Re: Leverweek

Ja inderdaad.
Die van mij is is week 6 besteld, vorige week brief van S-point gehad, verwachte leverweek tussen week 17 en 18.
Misschien heb ik net als meer mensen van dit forum geluk en snoepen ze nog wat van die tijd af!

/forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif
 
Re: Leverweek

Geweldig nieuws!!!!

Ik ben net door de garage gebeld en de auto is vorige week afgeleverd. Vandaag wordt het kenteken aangevraagd en met een beetje mazzel kan ik hem vrijdag al inrijden. Dan moet ik namelijk naar een bruiloft in Assen (vanuit Amsterdam). Kan ik meteen pronken /forum/images/graemlins/smile.gif

Resumerend:
Besteld in week 8
Eerste indicatie levering week 18
Afgeleverd bij garage week 13
Hopelijk opgehaald in week 14 /forum/images/graemlins/smile.gif

4 weken winst dus!!!!
 
Re: Leverweek

</font><blockquote><font class="small">Citaat: swossie</font><hr />

Ik ben net door de garage gebeld

[/ QUOTE ]

Toevallig S-point?

Bij mij gelden namelijk dezelfde zaken:
bestelweek / afleverweek etc...
 
Re: Leverweek

Morgen om 10.00 uur ga ik hem ophalen /forum/images/graemlins/laugh.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Re: Leverweek

Ga dan maar snel slapen dan is het snel morgen /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Hij is er!!

Vrijdag heb ik dan eindelijk mijn O2 op mogen halen.
Om 10.00 uur had ik afgesproken maar natuurlijk stond ik om 09.45 uur voor de deur /forum/images/graemlins/smile.gif

Dezelfde dag nog 420 km op en neer naar Assen gereden voor een bruiloft. Wat een auto! Hij is op het moment alleen nog niet zo heel snel maar dat zal vanzelf wel komen neem ik aan. Eerst nog even inrijden.
 
Bovenaan Onderaan