Hetzer loopt weer over!!!!!!!!!!!!!!

Hetzer

Forumguru
Wens ik je veel strekte met wacht op de nieuwe Fabia, want het is toch nog een paar weken eer je kunt overstappen.

Ik heb er bewust voor gekozen om hem in 2009 te laten leveren, dat soort kleine dingen is weer gunstig voor de restwaarde, gek genoeg is een auto van 01 jan-2009 meer waard dan 1 van 31 dec-2008, opzich best raar een verschil van een 1 dag ???!?!!?
 
@vander P ;Ik kijk zelf ook vaak op die autoweek site, maar de occasion prijzen die daarin staan zijn de verkoop prijzen, de inkoop prijzen zijn natuurlijk lager..
Ik krijg ongeveer 1500 euro minder terug dan de verkoop prijs, zoals die daar vermeld staat..., dus dan heb jij voor jezelf een richtlijn, ik zit wel weer boven de door autoweek hanteerde km-grens
En je kunt de komende maanden ook nog proberen je roomster particulier te verkopen, de minimumprijs heb je alvast. Hebben wij een poosje geleden met de aankoop van de nieuwe auto van mijn vrouw ook gedaan, scheelde toch tweehonderd euro op 1500. Nee heb je, ja kun je krijgen...
(moet de dealer het er trouwens wel mee eens zijn...)
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb er bewust voor gekozen om hem in 2009 te laten leveren, dat soort kleine dingen is weer gunstig voor de restwaarde, gek genoeg is een auto van 01 jan-2009 meer waard dan 1 van 31 dec-2008, opzich best raar een verschil van een 1 dag ???!?!!?

Toch valt dat best wel mee. Mijn FI Combi was van november 2005 en ik kreeg daar een hele goede inruilprijs voor terug.
 

CGO

Lid
Verschrikkelijk :crazy: dat ik er zo moet achter komen dat me Bruder een nieuwe auto heb gekocht,:laugh:

Ziet er weer fraai uit had niet anders verwacht ,laat je je dak nog zwart spuiten of was dat niet mogelijk ?

Voor de rest is het een mooie auto :worshippy:

Chris.
 

joergarms

Senior Member
Proficiat Hetzer, goede aankoop, en als ik het persoonlijk zeggen mag, ik verkies de Fabia boven de Roomster, qua design dan vooral, tijtechnisch kan ik niet over de Roomster oordelen.
Maar ik hoop dat jullie straks veel plezier van de Fabia gaan hebben.
 

Hetzer

Forumguru
Verschrikkelijk :crazy: dat ik er zo moet achter komen dat me Bruder een nieuwe auto heb gekocht,:laugh:

Ziet er weer fraai uit had niet anders verwacht ,laat je je dak nog zwart spuiten of was dat niet mogelijk ?

Voor de rest is het een mooie auto :worshippy:

Chris.

Je bent de eerste die het weet Chris, het dak zwart spuiten op een combi, nee dat staat niet!!, anders kom van je van de week even langs!!!
 

Hetzer

Forumguru
Toch valt dat best wel mee. Mijn FI Combi was van november 2005 en ik kreeg daar een hele goede inruilprijs voor terug.

Het zal in de praktijk denk ik ook wel meevallen, maar mijn auto word toch pas verwacht medio december en dan zit je sowieso nog met de kerst enzo..
Nee laat me dan maar lekker wachten tot het nieuwe jaar..



Je bent de eerste die het weet Chris, het dak zwart spuiten op een combi, nee dat staat niet!!, anders kom van je van de week even langs!!!


Hier nog even een foto van de door mij bestelde 1.2 12V "sport" Combi, de enige in Nederland!!!!! (alleen mist deze de sunset) het verlagingsetje koni's zoals deze op de foto zal ook snel volgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Bijlagen

  • Skoda-Fabia_Combi_2008_1024x768_wallpaper_5b.jpg
    Skoda-Fabia_Combi_2008_1024x768_wallpaper_5b.jpg
    95 KB · Weergaven: 41

Hetzer

Forumguru
Hij is binnen, nog nog een heeeeeeeeeeeeeeeele maand wachten op de aflevering!!, ik kan niet wachten op het nieuwe jaar
 

tlpeter

Actief lid
Zo wachten is nog erger dan dat de auto er helemaal nog niet is :D
één voordeel, de auto wordt niet vies :grin:

Ik heb nog geen moment spijt gehad
 

nemo

Senior Member
Hij is binnen, nog nog een heeeeeeeeeeeeeeeele maand wachten op de aflevering!!, ik kan niet wachten op het nieuwe jaar

Haha dan duurt wachten lang hè? Sterkte ermee. Ik neem aan dat je al een hele map met plaatjes en foto's op je computer hebt staan waar je van kunt kwijlen? Als ie er uit ziet zoals de laatste foto die je hebt geplaatst, is het echt een gave bak!!!
 

jaspernl

Actief lid
Sterkte met wachten, kerel!!
Het wordt gelukkig vanzelf nieuwjaar. Een gelukkig nieuwjaar, in jouw geval...
 

Vacaro

Senior Member
Proficiat met je aankoop,
Heb jij je laten verleiden door naar de meeting te komen en de geur van al die nieuwe auto's op te snuiven. Als ik naar een autosalon of opendeurdag van een garage ga en al die nieuwe wagens ziemoet ik mij ook bedwingen om geen handtekening te zetten onder een koopcontract.

Afschrijving is nu eenmaal een hekel punt, ik schrijf op mijn octavia (22500€ nieuw) ook wel 12500€ af op 2,5jaar en 95000km, 10000€ was het hoogste bod dat ik had gekregen. En dan ging ik ander merk rijden, dus blijven we nog wel effen met de Skoda verder doen.
Mss Superb2 4x4, zal beetje van beursherstel afhangen, en van wat de Superb2 juist mag trekken.

Veel plezier met uw Fabia Combi en dat de komende maand snel voorbij gaat...op naar het nieuwe jaar!
 

Ted

Forumguru
Hobby mag geld kosten en daar moet je niet alles op een weegschaal leggen. Een beetje analoog an het leger, dat kost ook goud! Tenminste de Marine waar ik voor werk.
 

Hetzer

Forumguru
@Skoda4x4, nee ik had de fabia al eerder besteld dan de meeting, en ja nieuwe auto's kopen is helaas een dure hobby van mij, ook dat is de rede dat ik bij Skoda rij, hier bij Skoda is het nog een beetje te doen voor mij om mijn hobby op peil te houden..
Maar ik heb ook de stelregel dat ik geen auto wil kopen meer dan 20.000 (ALL-IN) dat is voor mij de magische grens..
Ik schrijf gemiddeld 3000/4000 euro per jaar af per auto type, vind ik nog acceptabel..
 

Hetzer

Forumguru
De auto is binnen, ik weet toch niet of ik kan wachten tot januari, misschien dat ik hem toch nog wel voor de feestdagen wil hebben (erg he!!!!!!!!!!!!!!!)
 

Hetzer

Forumguru
ja , maar die staan nog op mijn telefoon, en ik zit nu op mijn werk....

ik heb net nog contact gehad met Hans, het is toch verstandiger om hem begin januari televeren, scheelt gewoon in de restwaarde........

gewoon lekker afwachten!!!, tot na de :santa:, de oliebollen en het vuurwerk
 

Fabia

† In Memoriam
Gelukkig maar, ik was net van plan een actie te beginnen "Hoe helpen we Hetzer december door?" Maar het is niet meer nodig. Gewoon de dagen aftellen en af en toe langs Vepreda rijden.
 

Hetzer

Forumguru
Vanochtend in het donker en in de miezer regen wat foto's gemaakt van m'n Combi, kon er niet goed bijkomen de auto was ook zaterdag afgeleverd en alle auto's stonden nog dicht op elkaar gepakt!
 

Bijlagen

  • DSC00502.jpg
    DSC00502.jpg
    90,4 KB · Weergaven: 32
  • DSC00503.jpg
    DSC00503.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 26
  • DSC00504.jpg
    DSC00504.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 37
  • DSC00506.jpg
    DSC00506.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 32
  • DSC00505.jpg
    DSC00505.jpg
    89,2 KB · Weergaven: 28

MarcoO2

Forumguru
Vanochtend in het donker en in de miezer regen wat foto's gemaakt van m'n Combi, kon er nietv goed bijkomen de auto was ook zaterdag afgeleverd en alle auto's stonden nog dicht op elkaar gepakt!

Mooi hoor Hetzer! Die kleur grijs blijft mooi op een auto en zeker de F2 combi komt er heel mooi in tot zijn recht wat mij betreft! Veel plezier ermee!
 
Bovenaan Onderaan