Het nut van het voorstellen...

EdK

Forumguru
Wel die steen ligt allang op de bodem hoor..... Alleen die waterverplaatsing gaat nog wel ff door vermoed ik zo
 

EdK

Forumguru
Ben bang dat dit niets met die steen heeft te maken @edero , denk dat er weer een onverlaat is die de badstop er weer uitgetrokken heeft.....
En doordat hij zich niet heeft voorgesteld weten we nu nog niet wie het is..... :pieker::jaja::cry:
 

Afrit13

Forumguru
Dus resumerend:
-Het voorstellen kan in veel gevallen nuttig zijn.
-De forumregels stellen dat voorstellen "zeer op prijs gesteld wordt" (dus niet verplicht)
-Laat eenieder in zijn waarde
-Laat modereren over aan de moderators
-Betreed het forum niet met vuile schoenen.

Fijne kerstdagen

Goede samenvatting :jaja:

Amen.
 

Rosinfield

† In Memoriam
En velen zouden er natuurlijk wijs aan doen het verschil te leren onderkennen tussen een verschil van mening hebben en de ander in haar waarde laten. Dat zijn totaal verschillende zaken. Ik zou echter degenen niet de kost willen geven die dit niet inzien ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Verder ben ik van mening dat hier geen enkele sprake is van iets waar de moderatoren zich mee hoeven te bemoeien. Het gaat hier gewoon om een boeiende discussie zonder een onvertogen woord
 

MarcoO2

Forumguru
Ik lees hier hele lappen tekst met persoonlijke meningen, maar als je lid wordt van dit forum ga je akkoord met de huisregel waarbij het gewaardeerd wordt om jezelf voor te stellen. Hou je hier dan gewoon aan, mee eens :jaja: of niet :nono:
Als het verplicht zou zijn, zou dat wel als zodanig in de regels gestaan hebben, toch? Nu "wordt het gewaardeerd", hetgeen expliciet betekent dat het een meerwaarde is als je het doet, maar het je ook vrij staat om het niet te doen. Dat je dan wellicht van sommigen minder antwoord krijgt ligt voor de hand, maar juist deze keuzevrijheid maakt voor mij dat ik nooit iemand op het voorsteltopic zal wijzen. Zelfs als het goed bedoeld wordt (hetgeen ik, gezien de toon die ik regelmatig gebruikt zie worden, betwijfel), is het risico levensgroot dat het negatief overkomt.
Dus resumerend:
-Het voorstellen kan in veel gevallen nuttig zijn.
-De forumregels stellen dat voorstellen "zeer op prijs gesteld wordt" (dus niet verplicht)
-Laat eenieder in zijn waarde
-Laat modereren over aan de moderators
-Betreed het forum niet met vuile schoenen.

Fijne kerstdagen
En velen zouden er natuurlijk wijs aan doen het verschil te leren onderkennen tussen een verschil van mening hebben en de ander in haar waarde laten. Dat zijn totaal verschillende zaken. Ik zou echter degenen niet de kost willen geven die dit niet inzien ;)
Met deze twee bovenstaande posts ben ik het hartgrondig eens.
Verder ben ik van mening dat hier geen enkele sprake is van iets waar de moderatoren zich mee hoeven te bemoeien. Het gaat hier gewoon om een boeiende discussie zonder een onvertogen woord
Het ging niet om modereren in dit topic, maar om het feit dat anderen op een vermeende tekortkoming wijzen overkomt als op de stoel van de mods gaan zitten. Althans, zo interpreteer ik de opmerking.
 

Rosinfield

† In Memoriam
O ja, in die zin heb je natuurlijk gelijk Marco. Niemand is verplicht zich voor te stellen. Dus anderen er op wijzen dat ze dat moeten doen, lijkt mij ook not done.
Maar discussiëren over het "nut" en de wenselijkheid er van, staat een ieder natuurlijk volkomen vrij ;)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Daar heb ik als atheist en "gezelligheid" hater al nooit het nut van ingezien. Wat mij betreft per direct afschaffen, kan mooi tegelijk met vuurwerk en zwarte Piet.
 

edero

Forumguru
Inderdaad, heel mn nutteloze 1e kerstdag en een nutteloze 2e kerstdag een nutteloos topic gelezen :lezen:over een nutteloos onderwerp, wat waarschijnlijk nog ettelijke nutteloze dagen nutteloos doorgaat :jaja:, maar achteraf misschien toch nut heeft gehad :arghh:!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nuts!

Ter verontschuldiging : de maand december is voor mij een jaarlijks terugkerende bezoeking. Ik kan niet wachten tot het weer januari is.
 
Bovenaan Onderaan