Het nut van diffuse interieurverlichting

  • Onderwerp starter Deleted member 12693
  • Startdatum

micky

Forumguru
@MikeyMan wat je dan mist: 18" (niet toegestaan bij 14%, of je ze plaatst ligt uiteraard aan je zelf), DSG, Panodak, de extra verlichting en zo zijn er nog wat zaakjes die eenvoudigweg niet leverbaar zijn op de GL
 

micky

Forumguru
@Bertuz dat is nu net wel 1 van de dingen waar ik het minst over te spreken ben, ondanks de subwoofer is het geluid gewoon niet zwaar genoeg en resoneert de boel veel te snel... Maarja, wel het beste wat er op de O3 af fabriek te leveren is :)
 

martijn.dutch

Senior Member
Ik ben ook niet helemaal happy met de canon. Bas speaker staat volgens mij op 80hz gefilterd, doet niet erg veel. Daarboven zit een gat..
 

Bertuz

Lid
@micky ik moet eerlijk zeggen dat het wel zwaar afhankelijk is van de kwaliteit van de muziek. Ik moet aangeven dat ik meer dan tevreden ben over het systeem!! Aan de andere kant moet ik wel melden dat ik ook snel een keer tevreden ben ;)
 

MikeyMan

Actief lid
Die speakers zijn zo'n beetje het enige waar ik niet happy over ben. Hoewel ik moet zeggen dat met DVD's het heel niet onaardig klinkt.
Maar again; geen 160 euro in de maand waard :)

En wellicht iets voor een ander topic ;)
 

Renzo4000

Forumguru
@MikeyMan wat je dan mist: 18" (niet toegestaan bij 14%, of je ze plaatst ligt uiteraard aan je zelf)

Ik ben bekend met de discussie van de bijtellingsregels en de onduidelijkheid hieromtrent. De belastingdienst heeft recent hierover uitspraak gedaan. Het is van belang dat de leaseauto op kenteken wordt gezet met de originele velg zodat hij voldoet aan de 14% bijtellingsspecificaties. Achteraf mogen de velgen veranderd worden MITS dit bij de dealer gebeurd als "accessoire". Zie hiervoor de volgende achtergrondinformatie: http://www.marklanphen.nl/blog/uits...ling-na-aanpassingen-configuratie-lease-auto/
 

micky

Forumguru
@micky ik moet eerlijk zeggen dat het wel zwaar afhankelijk is van de kwaliteit van de muziek. Ik moet aangeven dat ik meer dan tevreden ben over het systeem!! Aan de andere kant moet ik wel melden dat ik ook snel een keer tevreden ben ;)
Ik realiseer me ineens dat je gelijk hebt, DAB en streaming geven een veel mindere kwaliteit dan een dvd, want daar zat ik wel met een glimlach naar te kijken/luisteren
 
Ik heb ze ook in mijn abl uitvoering. Stond niet op de kaart maar komt denk ik door het Panorama dak. Het nut is 0,0 maar ik vind het wel chique staan. Kijk maar naar het verschil als je de lampjes met de vingers afdekt.
 

martijn.dutch

Senior Member
Wat ik wel enorm mis tov mijn c5 is de blackout knop. Daarmee kan je alle interne verlichting muv de snelheidsnaald uitschakelen voor als je op onverlichte wegen rijd. Als ze dat nou eens in programmeren ben ik gelukkig
 

MikeyMan

Actief lid
Heb intussen de sfeerverlichting ook erin zitten. Het goede nieuws is: het is plug and play en werkt prima. Gelukkig ook de goede kleur paneel. En de knopjes zijn nu ook verlicht.

Het slechte nieuws: zowel de knoppen als de lampjes zijn rood. Zou dat te veranderen zijn?

Edit: maar weer eruit gehaald. Leds lijken redelijk simpel te vervangen. Heb alleen geen idee hoe ik de juiste kleur groen en wit kan vinden. Iemand enig idee?

Edit2: overigens dimmen de lampjes ook niet mee met de interieur verlichting
 
Laatst bewerkt:

MikeyMan

Actief lid
Ding uit elkaar gehaald. Was even klooien om de printjes los te krijgen, maar de leds zijn op zich simpel te vervangen.
Heb er een stelletje besteld, en dan gaan we maar eens kijken of we kwa kleur in de buurt kunnen komen.
 

MikeyMan

Actief lid
Zo, het zit er allemaal in. Werkt prima.
was ff kloten met de liedjes (waren precies omgekeerd t.o.v. de originele).

Enige waar ik nog niet helemaal tevreden over ben is de felheid van de leds. Denk dat ik er wat zwaardere weerstandjes in ga proberen. Of anders maar op zoek naar minder felle leds.
 

MikeyMan

Actief lid
Mjah, die vallen juist wel mee. Kleur is niet heel erg vergelijkbaar met een gezellig gloeilampje, maar best te doen.

Gaat vooral om de groene lesjes achter de knopjes :)
 

MikeyMan

Actief lid
Zo ziet het er nu uit bij daglicht. Groen mag verder gedimd, en de witte lampjes zijn nog te wit.
 

Bijlagen

  • IMAG1892.jpg
    IMAG1892.jpg
    1 MB · Weergaven: 113
Bovenaan Onderaan