Het nut van diffuse interieurverlichting

  • Onderwerp starter Deleted member 12693
  • Startdatum

MikeyMan

Actief lid
Zijn de originele leds nog witter? Vind deze al ernstig ongezellig.

Denk dat als ik de weerstand van de knoppen nog een stukje verhoog, dat deze er prima uitzien. Maar de sfeerverlichting mag ook wel iets beter :)
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
yup, ze zijn in mijn O3 ook wel witter, eigenlijk heel koud wit, noem het gerust "frigo-wit" qua ledverlichting ;)

ik vind het prettig zo, leidt niet af en geeft mooie uitstraling (letterlijk dan) op de grijze vlakken van de middenconsole.
 

Joske

Forumguru
gloeilampwit...


anders moet je gewoon de leeslampjes aanzetten als het donker wordt é, dan heb je ineens je gloeilampenkleurtje! :deuk:


;)

hou ons gerust op de hoogte, vind het wel leuk om te volgen :cheers:
 

micky

Forumguru
@MikeyMan , als je het toch niet wilt maken zoals origineel, waarom maak je ze niet groen, dat had ik persoonlijk ook liever gehad dan het witten, ben gewend om het in de kleur van het dashbord te hebben (Passat rood, A4 rood, Volvo V50 groen)
 

MikeyMan

Actief lid
Das inderdaad ook geen gek idee... Heb nog een paar diffuse groene leds. Denk dat het wat rustiger is dan dit felle wit.
 
Goedemorgen, even terugkomen op de voetverlichting (vloerverlichting). Is deze niet uit te zetten tijdens het rijden en alléén maar te dimmen.
 
Bovenaan Onderaan