Het kleine Citigo eiV bestellingen en levertijden topic

Andre88

Nieuw lid
QUOTE
en wanneer had jij hem daar besteld? Welke uitvoering heb je gekozen? Ben benieuwd of mijn zwarte Style daar ook snel binnen komt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Me Zelf

Forumguru
Dab+ ben ik niet zo van onder de indruk. Signaalverlies en langzaam, nee ik had er meer van verwacht.

Ik vind DAB+ juist een stuk fijner werken dan FM. Nog nergens last gehad dat het signaal wegviel (op de parkeergarage op m’n werk na) en mooi geluid. Nu schijnt kwaliteit van de bedrading bij VAG wel een dingetje te zijn (...) dus misschien is de aansluiting naar je antenne niet helemaal goed?
 

Twardt

Lid
Gisteren zijn er maar liefts 31 Citigos op kenteken gezet. Helaas geen bericht van mijn dealer gehad, ondanks eerder bericht dat die vorige week of deze week geleverd wou worden.
 

pemojo

Nieuw lid
Ben ook reuze benieuwd.... Afgelopen week (wk. 35) was de planning dat onze Citigo gebouwd zou worden. En week 37 op transport naar Nl. Ben benieuwd wanneer we iets horen van de dealer...... Of dat pas is als hij daadwerkelijk in Nl is, of dat je al eerder geïnformeerd wordt.
 
Vorige week nog gemaild naar de dealer.
Productie week staat nog steeds op week 35 en aflevering in week 38.
Over 2 weken maar weer een mailtje sturen of de productie ook echt daadwerkelijk is begonnen..



Afgelopen vrijdag weer een email gestuurd en vandaag deze reactie;

De Seat Mii Electric is inderdaad geproduceerd. Wat mij kunnen zien, is dat de Seat Mii inmiddels op transport staat naar Nederland.

Misschien als het hard waait en de wind gunstig staat, is het transport volgende week al in Nederland :D
 
Laatst bewerkt:

pemojo

Nieuw lid
Vandaag door de dealer geïnformeerd (zonder erom te vragen) met de mededeling:
“de Citigo is onderweg vanuit de Fabriek naar Nederland. Deze zal waarschijnlijk volgende week aankomen bij de importeur PON.” :jaja:
 
Bovenaan Onderaan