Het grote winterbanden topic: winters 2016-2019

Status
Niet open voor verdere reacties.

V-Strom

Actief lid
Vanmorgen de stalen velgen met Conti TS850 winterbanden eronder gezet.
Ik was net klaar en het begon me toch weer te regenen.
Wel handig opkrikken zo`n Fabia, garagekrikje van de Lidl onder de
originele krikpunten zetten fluitje van een cent.
(Wel een stuk rubber er tussen gelegd ter voorkoming van beschadigingen)
 

Shabba

Forumguru
Als ik komende week besluit om over te stappen naar een Superb dan heb ik het setje winterbanden over. Er zitten vredestein Snowtrac 5 banden op. In totaal 2500km mee gereden. Als iemand geintresseerd is hoor ik het graag.
image.jpeg image.jpeg
 

V-Strom

Actief lid
Puur nieuwsgierigheid...waarom zo snel overstappen naar een Superb ?
p.s

Winterbanden heb ik een tijde terug gekocht.
 

Shabba

Forumguru
@V-Strom : Omdat de ruimte bij nader inzien ons toch tegenvalt. Althans de beleving. We kwamen uit een Grand Scenic, en nee verwachte niet hetzelfde, daarvoor een Combi Greenline gehad, en dachten dat is prima.
Niet dus.

@Mogas : De set heeft mij afgelopen Oktober €725,- gekost. Voor €500,- kan ik wel afscheid nemen
 
Laatst bewerkt:

Shabba

Forumguru
De winterbanden zijn inmiddels verkocht!!! :yeehaa:, en nog beter, zaterdag 30-01-2016 ga ik mijn Superb halen! En het setje Luxon 18" met Michelin Pilot Sport 4 ligt al klaar!
 

Noord26

Forumguru
De winterbanden zijn inmiddels verkocht!!! :yeehaa:, en nog beter, zaterdag 30-01-2016 ga ik mijn Superb halen! En het setje Luxon 18" met Michelin Pilot Sport 4 ligt al klaar!
Welke is het geworden? Sluit het te koop topic van de F3 nog wel?
 

Shabba

Forumguru
image.jpeg

Zo moet ie worden, hij wordt nu geleverd op nieuwe winterbandjes....Ambition Businessline, Diesel met 122.000km, uiteraard nieuwe apk en grote beurt. De 4e beurt in het leven van deze Superb.
Zaterdag 30-1-2016 ga ik em halen...
 

Hetzer

Forumguru
Heren,

Gaarne on-topic, het gaat hier over zaken rond de winter banden wissel, niet over de aanschaf van een nieuwe auto etc..

Tevens hebben wij een speciaal gedeelte gereserveerd voor de verkoop van items :D;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan