Het grote winterbanden-topic: winter 2010-2012

Heb jij winterbanden?

• Totaal aantal stemmers
    85
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
De zomerbanden zitten er weer onder. Wilde niet langer rondrijden met de winterbanden gezien de huidige temperaturen. Laat de zomer maar komen:super:

VEEJAY

Forumguru
yep donderdag weer vervangen, zo slijten ze wel erg hard. En koeling op de remmen is erg slecht met de stalen velgen.

Spector

Forumguru
@constant ik ga morgen weer weg uit Oostenrijk. Het was hier vandaag 15 graden :) dus weinig sneeuw en ijzel voor de winterbanden

Ik wou zeggen, het lijkt wel herfst. Maar regen en zomerbanden werkt toch nog altijd beter dan regen en winterbanden!

Canon-Eye

Forumguru
Voor de wisselaars die hun kans hebben gemist

Let op vrienden! Hij komt er weer aan: de momentsleutel.
Vanaf 23 juli bij de Lidl:

Momensleutel.jpg

laagvlieger

Forumguru
Zal ik mijn winterbanden er maar terug op leggen? Ik vertrek in 3 weken voor een rondrit in Noorwegen en daar kampen ze op dit moment op veel plaatsen nog met sneeuw! Vanaf ~900 meter hoogte.

Skoody Boo

Actief lid
Voor die paar plekjes zou ik maar mooi met de zomerbandjes er door ploeteren. Ik heb afgelopen winter op zomerbanden gereden, en als dat in een Hollandse winter kan, dan kan dat ook in een Noorse zomer. Desnoods sneeuwkettingen mee?

EdK

Forumguru
He heren willen jullie als je over winterbanden begint eerst even Constant onze winterbanden expert wakker maken van zijn zomerslaap !
Hij kan hierin alleen uitsluitsel geven hoor !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan