Het grote Superb III COMBI topic

Brightstar1981

Forumguru
Ik ga hem komende donderdag voor het eerst te zien krijgen. :yeah:
Om dit te vieren nodigen we u uit op onze speciale VIP-dag, die plaatsvindt op donderdag 24 september, in onze showroom.

Hoe ziet deze Superb-dag er uit?

07h00 – 10h00: VIP-ontbijt (onthulling om 08h00)

10h00 – 19h00: Testritten (op afspraak!)

19h00 – 22h00: VIP-avond met receptie verzorgd door Feestzaal De Kievit & Special Guest (onthulling om 19h30):cheers:

Ik kijk er écht naar uit.
Weet iemand toevallig hoe het met leveringstijden zitten van de Superb ?
Thanks

voorlopige productieweek verplaatst van week 42 naar week 45, met waarschijnlijke leverweek wk48, er zijn problemen met levering van panoramadak waardoor de boel vertraagd is

coreza01

Forumguru
@simfrantzen Ah ok, dat is ook ongeveer dezelfde periode als dat ik hem heb besteld. Bij mij vertelden ze me dat de voorlopige productieweek 39 was (deze week) maar idd vanwege het panoramadak is hij vertraagd, maar ze konden verder nog niets zeggen alleen maar dat hij wel dit jaar en hoogstwaarschijnlijk in november wordt afgeleverd :cry::cry::cry::nono::nono::(:( dus blijft er niets anders over dan wachten

tr7

Actief lid
De 2.0 TDi is één van de motoren waar Volkswagen nu over onder vuur ligt, gezien de manipulatie van de emissietesten. Ook deze motor ligt in de Superb (combi). Is er al iets bij leden bekend over opgeschorte levertijden om deze reden? Persoonlijk ben ik er na vandaag niet meer gerust op, hoewel ik nog geen bericht van de dealer heb ontvangen.

Bovenaan Onderaan