Het grote Superb III COMBI topic

Der Einser

Forumguru
Ik vind de shops allemaal veel mooier dan in het echte filmpje,...
Nu maar hopen dat de uiteindelijke versie ook zo wordt als deze shops.
 

andrehj

Forumguru
De filmpjes van de gecamoufleerde hatchback zagen er ook niet uit, terwijl de uiteindelijke auto zeer goed geslaagd is. Ik verwacht bij de Combi niet anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

andrehj

Forumguru
Wie weet hebben ze die ook wel dichtgeplamuurd, of zit er een halve achterklep van de PFL S2 in.
 

Joske

Forumguru
yup... keihard dichtgeplamuurd!

deze "scoops" zijn gewoon modellen die kilometers moeten malen om bepaalde testen te kunnen uitvoeren.. Vormgeving dient top-secret te blijven :)
 

Tuulster

Forumguru
Vandaag op autoweek.nl

In februari trok Skoda het doek van de compleet nieuwe Superb. De vijfdeurs heeft een 80 millimeter langere wielbasis dan z'n voorganger, wat de ruimte tussen de wielen op liefst 2,84 meter brengt. De bagageruimte groeide met dertig liter, wat ons benieuwd maakt naar het aantal liters dat de Combi weet mee te zeulen.

De huidige Combi kan 633 liter aan spul meenemen. Wie de achterbank neerklapt, kan liefst 1.865 liter van A naar B brengen. Vorige week wist AutoWeek-lezer Thomas Hage de Combi al te spotten. Nu heeft ook onze spionagefotograaf hem voor de lens gekregen. Het lijkt erop dat de Superb Combi achterlichtunits krijgt die doorlopen tot in de achterklep, iets dat we bij de huidige versie niet zien.

De Combi wordt al eerder gepresenteerd dan we aanvankelijk dachten; in mei krijgen we de eerste officiële foto's te zien, in juni gaan we rijden en aan het einde van de zomer staat-ie bij de dealers.
 

jonbongoofy

Forumguru
Heb net mijn sedan geconfigureerd in Duitsland alleen daar ben ik al
Gesamtpreis: 45.610,— € kwijt. Hoop dat er snel goed aangeklede gebruikte stations op de markt komen :D
 
Bovenaan Onderaan