Het grote S3 levertijden topic

Superbst

Senior Member
Twee accounts gemaakt met de verschillende werkmails die ik heb maar geen succes. Eentje ervan kreeg spontaan het juiste telefoonnr en adres dealer in het profiel, dus dat zal wel 'de juiste' zijn. Maar nergens iets m.b.t. de bestelde vierwieler te bespeuren. :arghh:
Troost u, dat is al meer dan bij mij: zelfs de concessie neemt hij niet automatisch over...

Zucht :cry:

Naar welk mailadres sturen jullie bij D'ieteren omtrent de levertermijn?

D'ieteren heeft me steeds gezegd daarvoor rechtstreeks contact met de dealer op te nemen en de door hen vooropgestelde datum was er "maar" een weekje naast..

Mijn S3 werd besteld: 28/07/16 geleverd: 10/02/17

Haderach

Senior Member
NL vs BE...
Met wat geluk heb jij tegen de zomer een datum, anders zal het ergens in september zijn.

Hopelijk eerder. De verkoper had gezegd dat ik hem normaal in Mei geleverd krijg. Staat zelfs in het contract, leverdatum 30 mei. Daarna in de kleine lettertjes dat de termijn een maximum van 25% kan verlengd worden.

Jan A

Actief lid
Hopelijk eerder. De verkoper had gezegd dat ik hem normaal in Mei geleverd krijg. Staat zelfs in het contract, leverdatum 30 mei. Daarna in de kleine lettertjes dat de termijn een maximum van 25% kan verlengd worden.
Tja, ik heb de mijne vorig jaar op 25 februari besteld. Kreeg toen als levering eind augustus (12/9 werd doorgegeven aan LM). Uiteindelijk is hij op 29 november toegekomen bij de dealer.

michel 66

Nieuw lid
mijne besteld op 22/12/2016. verwachte levertermijn begin mei bij Dieteren. eind mei bij dealer. een SIII combi greenline 1.6TDI, pack GPS/Pack comfort style/Canton/keyless, etc..... . wat een levertijden zeg.

Haderach

Senior Member
Tja, ik heb de mijne vorig jaar op 25 februari besteld. Kreeg toen als levering eind augustus (12/9 werd doorgegeven aan LM). Uiteindelijk is hij op 29 november toegekomen bij de dealer.

Wow dat is bijna een jaar wachten als ik het goed begrijp. Toch niet normaal!

mijne besteld op 22/12/2016. verwachte levertermijn begin mei bij Dieteren. eind mei bij dealer. een SIII combi greenline 1.6TDI, pack GPS/Pack comfort style/Canton/keyless, etc..... . wat een levertijden zeg.

De mijne is 27/1/2017 besteld. SIII Sportline 2.0TSI ongeveer alle opties behalve elektrische koffer. Heb jij die levertermijn bevestigd gezien? of is dat degene van je offerte?

michel 66

Nieuw lid
Wow dat is bijna een jaar wachten als ik het goed begrijp. Toch niet normaal!

De mijne is 27/1/2017 besteld. SIII Sportline 2.0TSI ongeveer alle opties behalve elektrische koffer. Heb jij die levertermijn bevestigd gezien? of is dat degene van je offerte?

Deze datum werd me gisteren bevestigd door de dealer. afwachten dus hé

Wimping

Nieuw lid
Het ligt dus echt aan de Belgische importeur. Bij de aankoop kreeg ik al meteen te horen dat hij 1e week maart geleverd zou worden.

robvv

Senior Member
12 januari 2017 besteld (S3H style, DSG, pacific blue, ACC, panodak).
1 maart 2017 overhandigd.
in nederland.
Inclusief leder.
Lijkt me een goede levertijd !

Superbst

Senior Member
Twee accounts gemaakt met de verschillende werkmails die ik heb maar geen succes. Eentje ervan kreeg spontaan het juiste telefoonnr en adres dealer in het profiel, dus dat zal wel 'de juiste' zijn. Maar nergens iets m.b.t. de bestelde vierwieler te bespeuren. :arghh:
@stratos Ondertussen al iets te zien in jouw myskoda?

Bovenaan Onderaan